نیمه‌شب پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه، زن 30 ساله‌ای به نام شقایق به اداره پلیس رفت و از مردی 40 ساله‌ای به اتهام آدمربایی و سرقت Stealing طلاهایش شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: چندماه قبل از طریق یکی از دوستانم عضو گروهی در شبکه اجتماعی بی‌تاک شدم. مدتی بعد در گروه با مرد 40 ساله‌ای به نام قنبر آشنا شدم. او خیلی به من ابراز محبت می‌کرد و حتی پیشنهاد ازدواج داد. در نهایت با چرب‌زبانی مرا فریب داد به طوری که حرف‌هایش را باور کردم و به او علاقه پیدا کردم. وی ادامه داد: ارتباط تلفنی و پیامکی ما ادامه داشت و گاهی هم یکدیگر را ملاقات می‌کردیم تا اینکه متوجه شدم، متأهل است. پس از این سعی کردم ارتباطم را قطع کنم، اما قنبر دست بردار نبود و هر روز تلفنی اصرار داشت مرا ببیند. وقتی فهمید اصرار فایده‌ای ندارد، مرا تهدید کرد. چند روز قبل داخل گروه به یکی از دوستانم گفتم که قصد خرید طلا دارم و دوستم یک طلافروشی در شهرستان رباط‌کریم به من معرفی کرد و قرار شد امروز برای خرید به رباط‌کریم بروم. عصر امروز با خودروی پژو‌ام به شهرستان رباط‌کریم رفتم و پس از خرید طلا در حال برگشت به تهران بودم که پشت چراغ قرمز ناگهان قنبر در خودرو را باز کرد و در حالی که چاقوی بزرگی در دست داشت در صندلی جلو نشست.

در حالی که شوکه شده بودم به او اعتراض کردم، اما قنبر با چاقو مرا تهدید به مرگ کرد. او چاقو را زیر گلویم گذاشت و دستور داد حرکت کنم و من هم از ترس قبول کردم و به راه افتادم. ساعتی بعد در نزدیکی بزرگراه آزادگان در محل خلوتی از من خواست خودروام را نگه دارم. وقتی خودرو را کنار جاده نگه داشتم با انبردست تمامی النگوهایی طلایی که از رباط‌کریم خریده بودم، برید و از دستم بیرون آورد. از ترس حرفی نزدم و دوباره به راه افتادم تا اینکه داخل بزرگراه متوجه شدم یکی از لاستیک‌های خودروام پنجر شده‌است و مجبور شدم دوباره خودرو را متوقف کنم. دو نفری لاستیک خودرو را تعویض کردیم و من در این فرصت به داخل بزرگراه دویدم و از خودروهای عبوری درخواست کمک کردم، اما هیچ خودرویی نگه نداشت تا اینکه قنبر دوباره مرا گرفت و به زور و با تهدید چاقو به داخل خودروام برد. او داخل خودرو مرا آزار و اذیت کرد و از عمل شومش فیلم گرفت و تهدید کرد، اگر شکایت کنم و ارتباطم را با او قطع کنم، فیلم مرا در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کند. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی مرشدلو، بازپرس شعبه‌هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام قنبر را شناسایی و بازداشت کردند.

متهم صبح دیروز در بازجویی‌ها اتهام خود را انکار کرد و گفت: چند ماه قبل در گروه بی‌تاک با شقایق آشنا شدم. ما با هم در ابتدا ارتباط پیامکی داشتیم تا اینکه ارتباط ما بیشتر شد به طوری که بعضی وقت‌ها داخل خیابان، پارک و رستوران قرار ملاقات می‌گذاشتیم. من از همان ابتدای آشنایی‌مان به او گفته بودم که زن و فرزند دارم و او هم قبول کرده بود تا اینکه مدتی قبل از من درخواست پول کرد. شقایق قصد داشت خودرواش را با خودروی مدل بالایی تعویض کند و احتیاج به پول داشت به همین دلیل از من درخواست پول کرد، اما وقتی به او گفتم پول ندارم خیلی ناراحت شد و تهدید کرد زنم را در جریان آشنایی‌مان قرار می‌دهد و زندگی‌ام را خراب می‌کند. او هر روز تهدید می‌کرد تا به او پول بدهم، اما من پولی نداشتم تا اینکه متوجه شدم شقایق با این سناریو ساختگی از من شکایت کرده است. متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی مرشدلو در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟