به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس Police آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ سه واحد مسکونی از فردی به مبلغ چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت پیش فروش خریداری کرده، ولی پس از گذشت حدود چهار سال هیچگونه اقدامی در جهت تحویل واحدهای آپارتمانی از سوی فروشنده صورت نگرفته است، بررسی موضوع توسط پلیس آغاز شد. 
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری جهت بررسی موضوع وارد عمل شده و طی تحقیقات نامحسوس صورت گرفته دریافتند که متهم اقدام به احداث مجتمع مسکونی ۱۱ واحد آپارتمانی نموده و کلیه واحد‌های را به صورت پیش فروش به افراد واگذار و مجددا کلیه واحدهای را به صورت ۶ دانگ به افراد دیگری فروخته است. 
ملاشاهی در ادامه گفت: با توجه به احتمال فرار Escape متهم بلافاصله ماموران وارد عمل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات پلیسی وی را در زاهدان دستگیر کردند. 
این مقام انتظامی در پایان افزود: متهم دستگیر شده در اظهارات خود به کلاهبرداری از پنج نفر به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال اعتراف کرد که پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 278521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟