به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، داماد جنایتکار، نیمه‌های شب روز 26ام اردیبهشت ماه دراوج خشم وعصبانیت، اسلحه به دست وارد خانه پدرزنش شد و درجنایتی هولناک همسر، پدر زن و مادر زن، برادر زن، یک نوزاد و یک دخترشش ساله را به رگباربست وگریخت.

در این ماجرای خونین دست‌کم شش زن و مرد و کودک کشته شدند و عامل جنایت که بلافاصله از صحنه گریخته بود، ساعاتی بعد با ردیابی‌های گسترده پلیسی دستگیرشد.

روز پنجشنبه ۸ تیر ۹۶، ساعت ۱۰:۳۰ جلسه دادگاه پرونده قتل Murder در شعبه یک دادگاه کیفری یک خوی شروع شد که این جلسه به ریاست آقای حسن زاده ریاست محترم دادگستری خوی و با حضور قضات محترم، اعضای دفتری دادگاه، تمامی اولیای دم، قاتل، وکلای دو طرف و شاهدان محل جنایت Crime برگزار شد.

ابتدا در شروع جلسه، کیفرخواست توسط دادستان محترم سلماس قرائت شد و توضیحات و دفاعیات لازم از کیفرخواست هم توسط دادستان محترم انجام شد سپس شاهدان جنایت اظهارات خود و آنچه را که دیده بودند را بیان کردند.
سپس ریاست محترم جلسه آقای حسن زاده علت قتل عام Massacre و جنایت را از قاتل The Murderer پرسید که قاتل پاسخ‌های بی‌ربط و مبهمی را بیان کرد و بیش از ۴ ساعت قاتل دفاعیات و اظهارات خود را بیان کرد و در این بین چند اتهام هم به چندین نفر وارد کرد که در نهایت همه دفاعیات و همه اتهامات وارده به برخی افراد توسط قضات محترم به طور کامل رد شد.
در نهایت سلامت روحی و روانی و تعادل قاتل در زمان وقوع جنایت بنا به نظریه‌های پزشکی قانونی، کمیسیون پزشکی، تیم روانپزشکی، اظهارات قاتل، اظهارات شاهدان محل جنایت و تناقض‌های شدید در گفته‌های قاتل، احراز شد و باتوجه به عدم ادله لازم هرگونه شائبه عدم تعادل روحی و روانی قاتل از سوی قضات محترم رد شد. 
این جلسه پس از ۸ ساعت با حضور حدود ۶۰ نفر از جمله ۱۰ شاهد و حدود ۲۵ نفر از افرادی که ذینفع نبودند در ساعت ۱۸:۳۰ به اتمام رسید و ختم رسیدگی اعلام شد و پرونده در مرحله صدور حکم قرار گرفت.
همچنین دو تن از همدستان قاتل هم در مظان اتهام قرار گرفتند که در مورد آن ها بعد از صدور حکم توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟