ماشاألله جان‌نثار : فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرزها و جلوگیری از هرگونه قاچاق Contraband در مرزهای استان، مرزداران این فرماندهی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر Drugs و دستگیری 3 قاچاقچی Smuggler مسلح طی عملیات‌های جداگانه‌ای شدند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان، با یک گروه از قاچاقچیان موادمخدر درگیر شده و با توجه به اشرافیت اطلاعاتی، طی عملیاتی ضربتی 3 نفر از قاچاقچیان مسلح را دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه مرزداران این فرماندهی در راستای انسداد کامل مرز شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، گفت: مأمورین این فرماندهی در پاکسازی محل درگیری موفق شدند مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع هرویین فشرده یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه و تجهیزات فنی آنها را کشف کنند.

جان‌نثار گفت: مرزداران این فرماندهی در ایام ماه مبارک رمضان نیز به‌طور شبانه‌روزی از مرزهای استان حراست و حفاظت می کنند و همواره در راستای برقراری امنیت کامل گام برمی‌دارند و اجازه نخواهند داد تا هیچ یک از قاچاقچیان و اتباع بیگانه به خاک کشور تجاوز Rape کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟