قتل خیابانی هولناک بخاطر چپ چپ نگاه کردن!/در شهرری رخ داد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 23:30 جمعه 8 اردیبهشت ماه امسال وقوع یک نزاع و درگیری دسته جمعی در مقابل بلوک 25 شهرگ گلستان شهرری ، به کلانتری 172 اعلام شد . 
با حضور مأمورین و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد نزاع ودرگیری بین چند جوان صورت گرفته و در آن دو مرد به نام های "علیرضا . ف" 27 ساله و "مجتبی . ع" 28 ساله بر اثر اصابت ضربت چاقو مجروح شدند که بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و هر دوی آنها به بیمارستان منتقل شدند . 
با گذشت چند ساعت از شروع اقدامات درمانی ، روز نهم اردیبهشت ماه امسال  به کلانتری 172 شهرری اعلام شد که "علیرضا . ف" به علت شدت جراحات به کام مرگ فرو رفته است. 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت . 
مجتبی که پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شده بود ، برای انجام تحقیقات به اداره پلیس آگاهی تهران  دعوت شد ؛ وی در اظهاراتش با معرفی دو نفر از بچه های شهرری به نام های ابراهیم و امیر به عنوان افراد شرکت کننده در نزاع و درگیری منجر به قتل علیرضا ، به کارآگاهان گفت : " به همراه مقتول در مقابل بلوک 25 شهرک گلستان ایستاده و در حال صحبت کردن بودیم ؛ در همین حین دو نفر از بچه های محل به نام های ابراهیم و امیر که گویا از قبل نیز با متوفی سابقه اختلاف و درگیری داشتند ، به صورت پیاده از مقابل ما در حال عبور بودند که با متوفی چشم تو چشم شدند ؛ یکی از آنها به نام ابراهیم به سمت متوفی آمد و گفت : "چرا نگاه می کنی ؟" و در ادامه مشاجره شروع شد ؛ ناگهان ابراهیم با چاقویی که در اختیار داشت ، چند ضربه به من و متوفی زد و هر دو نفرشان از محل متواری شدند " . 
فرار دو متهم از مخفیگاهشان : 
با شناسایی "ابراهیم . م" 34 ساله و "امیر . س" 31 ساله و بررسی سوابق آنها مشخص شد که هر دو نفر آنها از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت Stealing های بعنف و زورگیری هستند که پیش از این نیز دستگیر و زندان Prison شدند ؛ در ادامه و با شناسایی مخفیگاه مجردی این دو نفر در شهرری ، کارآگاهان اداره دهم به این محل مراجعه و اطلاع پیدا کردند که هر دو متهم پس از درگیری و اطلاع از مرگ مقتول از این محل متواری شدند .
در شرایطی که دو متهم پرونده قبل از ارتکاب جنایت Crime و به واسطه سایر اقدامات مجرمانه شان ، زندگی مخفیانه ای برای خود انتخاب کرده بودند اما کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه "امیر . س" شده ، با اطمینان از حضور وی در مخفیگاهش ، روز دوم خرداد ماه  96 اقدام به دستگیری او کردند اما متهم اصلی پرونده کماکان متواری بود .
روز 26 خردادماه سال 96  یکی از شهروندان به واحد گشت کلانتری 102 پاسداران مراجعه و به مأموران اطلاع داد که دقایقی قبل توسط سرنشین یک موتورسیکلت مورد زورگیری قرار گرفته است . بلافاصله موضوع به کلیه واحدهای انتظامی مستقر در محدوده خیابان پاسداران اعلام و طرح مهار جهت دستگیری سارق زورگیر به مرحله اجرا گذاشته شد ؛ سرانجام مرد زورگیری شناسایی ، طی یک تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری 102 پاسداران منتقل شد . 
با دستگیری این  زورگیر ، در بررسی سوابق مجرمین سابقه دار و تحت تعقیب وی به نام "ابراهیم . م" شناسایی و مشخص شد که از سوی اداره دهم پلیس آگاهی تهران  تحت تعقیب قرار دارد که بلافاصله هماهنگی لازم انجام و متهم به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد . 
ابراهیم پس از انتقال به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در اظهارات اولیه ی خود ، در خصوص انگیزه آغاز درگیری با مقتول به کارآگاهان گفت : " از قبل با وی اختلاف داشتم " . 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : " تحقیقات از هر دو متهم بویژه متهم اصلی پرونده در مراحل مقدماتی است و بازپرس محترم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت ، هر دو متهم را جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

درگیری شدید نیروهای امنیتی با تیم های تروریستی داعش در مرز خسروی و سر پل ذهاب

تیم تروریستی داعش در مرز کرمانشاه منهدم شد+عکس

فیلم تکان دهنده ای که بهنوش بختیاری منتشر کرد / این بازیگر به خانه یک مرد شیشه ای رفت

تصویر دلخراش زنی در برج لندن که با 6 عضو خانواده اش زنده زنده در آتش سوخت+ عکس این زن در حال سوختن

آرش و رامین قاتلان یک زن آمریکایی در تهران به قصاص و حبس محکوم شدند

شکار مار پیتون وحشت آور 20 کیلویی در رامسر +فیلم و عکس

اسید پاشی وحشتناک به 4 عضو خانواده در شاهرود/2 کودک در میان اسید سوخته ها

قتل خیابانی هولناک بخاطر چپ چپ نگاه کردن!/در شهرری رخ داد + عکس

یک زن در یک شب 2 بار در دام 2 گروه شیطان صفت افتاد + عکس

نسرین 17 ساله در خانه تنها بود که 3 پسر از بالای دیوار وارد شدند و ....../پدرو مادر وقتی رسیدند دختر گریه می کرد

عکس دستگیر شده های گروهڪ انصار الفرقان در شهر چابهار

کروکدیل سر مربی باغ وحش را گاز گرفت و ... + فیلم و عکس

آرش 12 ساله راز هولناکی را به معلمش گفت/ امروز صبح مادرم دیگر نفس نمی کشید و ...

سارق مسلح بانک‌های تهران محارب شناخته شد

قرار بود ازدواج کنیم اما ... / زن بیوه در قرار با پسر جوان چه بلایی سرش آمد؟

وقتی از دست راننده شیطان صفت رها شدم، در آن نیمه شب 2 جوان مرا سوار کردند و به گاوداری بردند و ...+ عکس

قتل شوهر سوم! / وقتی پای مردی چهارم به زندگی ام باز شد دیگر تحمل نداشتم و ... + عکس

مرگ تلخ جوانی که به خاطر سلفی در رودخانه سیاهکل سقوط کرد + تصاویر پیدا شدن جسد

اقدام شوم دو گروه سیاه در یک شب با زن جوان در غرب تهران

قتل پلیس به دست فرمانده آتش نشان با خودرو ماتیز+ فیلم

فیلم گفتگو با مردی که برای پس از کتک زدن زنش در یک ماجرای وحشتناک گرفتار شد + عکس

فیلم/ درگیری سنگین شبانه نیروهای سپاه، پلیس و اطلاعات با گروهک تروریستی انصار الفرقان در قصر قند

 

کدخبر: 273657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟