پایان کار 2 برادر که شب ها شمال تهران را نا امن کرده بودند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد رئیس کلانتری 101 تجریش گفت: مردی با مراجعه به کلانتری و اعلام سرقت Stealing محتویات داخل خودرو، دستگیری دزدان در دستور کار قرار گرفت. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل تجسس کلانتری به محل وقوع سرقت اعزام و تحقیقات مقدماتی خود را آغاز که در بررسی های میدانی صورت گرفته، مشخص شد که سارقان که بعداً مشخص شد برادر هستند با یک موتورسیکلت مشکی رنگ به صورت دو نفره اقدام به سرقت محتویات خودروهای سواری پارک شده در مناطق کم تردد می کنند. همچنین در تحقیقات پلیسی، شماره انتظامی موتورسیکلت و محل سکونت آنان شناسایی شد. 
وی افزود: نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و پس از اخذ دستور دستگیری متهمان، تیمی از مأموران انتظامی به محل سکونت متهمان اعزام که هر دو سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. 
ناصری نژاد با اشاره به پذیرش جرم Crime از سوی سارقان تصریح کرد: سارقان که دارای چندین سابقه در خصوص سرقت و توزیع مواد مخدر Drugs می باشند به 50 فقره سرقت طی دو ماه اخیر در حوزه شمیرانات اعتراف کردند. 
وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم پارک خودرو در مناطق خلوت و کم تردد بدون استفاده از تجهیزات ایمنی گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 273355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟