حکم برای قطع انگشت یک جوان قمه کش + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از یکم اسفند ماه سال 94 به دنبال جدال دو پسر جوان در شهرک ولیعصر آغاز شد. بررسی ها نشان می داد علی 27ساله با قمه به یک پسر جوان به نام مهدی حمله کرد و به دست وی زد. مهدی به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما تلاش پزشکان برای پیوند دو بند انگشت دست راست وی بی نتیجه ماند.

این پسر پس از ترخیص از بیمارستان از علی شکایت کرد. به این ترتیب علی که به شیشه معتاد Addicted بود بازداشت شد و به قمه کشی اعتراف کرد.

وی که با قرار وثیقه سنگین ازاد شده بود دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge کی خواه و با حضور قاضی واعظی پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و علی را مجرم شناخت. سپس مهدی در جایگاه شاکی ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و خانواده ام به تازگی به محله شهرک ولیعصر اسباب کشی کرده بودیم. به همین خاطر شناخت زیادی از اهالی محل نداشتم. ان شب از محل کارم به خانه بر می گشتم که با علی روبه رو شدم و به او نگاه کردم. . او که به گمانم حال طبیعی نداشت به من بهانه نگاه چپ با من درگیر شد. هر چه به او گفتم اشتباه می کند و به او نگاه چپ نکرده ام دست بردار نبود. او قمه ای را از آستینش بیرون اورد تا آن را به گردنم بزنم که برای دفاع از خودم دستم را روی گردنم گذاشتم. همان موقع تیغه قمه با انگشتم برخورد کرد و موجب قطع انگشت کوچک دست راستم زد. شوکه شده بودم و می خواستم انگشت قطع شده ام را از روی زمین بردام و به بیمارستان بروم تا شاید پزشکان بتوانند انگشتم را پیوند بزنند اما برادر علی سر رسید و او هم با سیلی به صورتم زد. علی و برادرش حتی اجازه ندادند تا انگشت قطع شده ام را بردارم. من به همین خاطر برای علی حکم قصاص می خواهم و حاضر به گذشت نیستم.

سپس متهم روبه روی قضات ایستاد و گفت: حال طبیعی نداشتم که قمه کشیدم. 4سال بود که شیشه مصرف می کردم و قرص می خوردم. من بی دلیل به خیابان امده بودم که با مهدی روبه رو شدم. حالا مواد مخدر Drugs را ترک کرده ام و حرفی غیر از پشیمانی ندارم.

وی در حالیکه سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: می دانم پشیمانی فایده ای ندارد اما از مهدی تقاضا دارم به خاطر فرزندم که قرار است تا چند ماه دیگر به دنیا بیاید مرا ببخشد. من قبلا چند بار برای جلب رضایت مهدی با او ملاقات کرده بودم . اخرین بار قرار بود رضایت او را جلب کنم اما پدرم به خاطر کهولت سن جان سپرد و نتوانستم برای مصالحه با مهدی دیدار کنم. اما حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم به من چند روز مهلت بدهند تا با پرداخت دیه رضایت مهدی را جلب کنم.

با رد این درخواست از سوی قضات دادگاه انها وارد شور شدند و حکم به قطع انگشت کوچک دست راست علی دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

این کارمند مجلس شاهد ضبط کلیپ معروف داعش بود / پشت در اتاق پنهان شده بودم و ... + فیلم

تصویری از حسن عشوری که در درگیری با تروریست ها در چابهار به شهادت رسید + جزئیات عملیات و فیلم

2 مرد سیما را به زور به باغی در جنوب تهران بردند و ... / گزارش عملیات دستگیری 2 شیطان

فیلم لحظه دستگیری سلطان گل ایران / سلطان گل پرپر شد + تصاویر

طلبه 14 ساله حوزه علمیه خاش را دزدیدند

فیلم حمله 2 شرور چاقو کش به مامور پلیس راه در مازندران + 2 جوان دستگیر شدند

قتل دسته جمعی در کرمان توسط داعشی ها؟!

حرف های شنیدنی دختر شهید حادثه تروریستی حرم مطهر+فیلم

حمله وحشیانه دو جوان به زنان در خیابان های خلوت رشت

مرگ تلخ مریم در استخر باغ

2 عروس صیغه ای از لحظه های خصوصی با شوهر موقت و سرشناس فیلمبرداری می کردند و ...

پشت پرده سایت نکاح اسلامی چه بود؟

صورت من کجاست؟ / من قربانی خودخواهی های دیگران شده ام! + عکس

دادگاه بدوی دبی، یک دانشجوی ایرانی را به 7 سال زندان محکوم کرد

فیلم لحظه آتش سوزی در برج ۲۰ طبقه پامچال دریاچه چیتگر + عکس

نقشه سیاه خواستگار با یک لیوان آب انار برای دختر معصوم

گفتگوی تصویر با یک زن که هنگام سرقت مسلحانه از بانکی در تهران دستگیر شد + عکس

زن مطلقه زیرکانه وارد زندگی ام شد و ...

مهران غفوریان قبل از جراحی چه گفت؟ + فیلم و عکس

واکنش بسیار عجیب بهناز جعفری در پاسخ به سوال یک خبرنگار در نشست خبری + فیلم

شرمندگی خواننده سیاه پوش + عکس

بازیگر معروف زن ازدواج کرد + عکس

چرا پلاسکو در تهران پس از ۳.۵ ساعت ویران شد، اما گرنفل لندن پس از 10 ساعت هنوز سرپاست؟

 

کدخبر: 273115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟