به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، وحید فروغی مسئول آتش نشانی کهریزک صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بلافاصله پس از به صدا درآمدن زنگ هشدار ایستگاه آتش نشانی کهریزک و نیروهای کلانتری ۱۷۰ کهریزک مبنی بر کشف یک جسد در محدوده روستای «دوتویه» نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره ۲ پس از رسیدن به محل حادثه Incident مشاهده کردند که یک جسد ناشناس در حاشیه پل Bridge ماشین رو روستای «دوتویه» درحاشیه رودخانه رها شده است.
وی اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات ابتدا جسد را از داخل آب خارج کرده و با رعایت اصول بهداشتی آن را تحویل نیروهای کلانتری ۱۷۰ دادند تا برای تشخیص هویت به واحد مربوطه انتقال داده شود.
مسئول آتش نشانی کهریزک و مرکز خدمات ایمنی در تکمیل این خبر گفت: در طول سال تعداد قابل توجهی جسد در حواشی رودخانه ها و مناطق حاشیه ای شهر کشف و شناسایی می شود که تعداد قابل توجهی از این اجساد در مناطق دیگر استان به قتل Murder رسیده اند و قاتل The Murderer یا قاتلان آنها را در داخل رودخانه رها کرده اند و آب رودخانه آنها را به این منطقه  می آورد و یا اینکه پس از تشخیص هویت مشخص می شود که این افراد ساکن شهرها و مناطق مختلف شهر تهران هستند که پس از قتل در این منطقه رها شده اند.
بر اساس این گزارش، روستاهای «دوتویه سفلی» و «دوتویه علی» از توابع بخش کهریزک شهرستان ری هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟