سرگرد ابوطالبی در راستای شناسایی و دستگیری این متهم اظهار کرد: در پی شکایت زنی مبنی بر دسترسی فردی به شبکه اجتماعی وی و به دست آوردن اطلاعات خصوصی شاکی اقدام به تهدید و اخاذی ب 30 میلیون تومانی کرده است، اقدامات اولیه در راستای شناسایی متهم آغاز و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات این زن و مستندات ارائه شده مشخص شد، فردی اخیرا با ارسال محتوای پیام‌هایی که بین شاکیه و همکاری وی در حوزه کاری صورت می‌گرفته، برای شاکیه ارسال نموده و خود را پلیس Police فتا معرفی کرده است و با تهدید این زن مبنی بر اطلاع دهی به همسر ش درخواست 30 میلیون تومان پول را داشته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسی مشخص گردید همسر شاکیه با توجه به اختلافات خانوادگی از رابطه کاری شاکیه ( همسر خود ) با همکارش سوء استفاده کرده و با خطی دیگر و دسترسی به شبکه اجتماعی همسرش، با معرفی کردن خود به عنوان پلیس فتا و تهدید و اخاذی قصد بر خاتمه دادن زندگی مشترک خود داشته است.

سرگرد ابوطالبی با هشدار به کاربرانی که اقدام به سوء استفاده از آرم و تصاویر پلیس فتا می‌کنند، گفت: پلیس فتا با شناسایی کاربران خاطی، آنها را به اتهام سوء‌استفاده از نام و عنوان این پلیس به محاکم قضایی معرفی می‌کند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟