زمینگیری گردانندگان 4 شبکه افیونی در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ۴ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر به وسیله نیروی انتظامی شهرستان به صورت صد درصد متلاشی شده که نسبت به سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته است .

سرهنگ صفر عبدالوند عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر Drugs شهرستان پلدختر اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به کشف 99 کیلوگرم تریاک شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 900 درصد افزایش داشته است.

وی یکی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی را مبارزه با مواد مخدر، سوداگران و قاچاقچیان دانست و افزود: این نیرو در سال جاری یک کیلو و 780 گرم هروئین کشف کرده که نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش کشف داشته همچنین مقدار 229 گرم شیشه که در مقایسه با سال قبل 68 درصد افزایش داشته است .

فرمانده انتظامی پلدختر عنوان کرد: این نیرو امسال در سطح شهرستان موفق به دستگیری 258 معتاد Addicted و همچنین 29 نفر خرده فروش مواد مخدر شده که در هر دو مورد نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته است .

وی گفت:نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در سال جاری 16 نفر قاچاقچی Smuggler که به صورت عمده و کلان به خرید و فروش مواد مخدر اقدام می‌کردند را دستگیر کرده که نسبت به سال گذشته 300 درصد افزایش داشته است .

عبدالوند تصریح کرد: چهار باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر به وسیله نیروی انتظامی شهرستان پلدختر به صورت صد درصد متلاشی شده که نسبت به سال گذشته 400 درصد افزایش داشته است .

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جاری در سطح شهرهای پلدختر و معمولان 15 طرح پاکسازی را با موفقیت کامل انجام داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یافته است .

وی اظهار داشت: با توجه به این که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و علاج واقعه باید قبل از وقوع باشد و این که دشمن از مواد مخدر این پدیده شوم از طریق جنگ نرم برای نابودی قشر جوان جامعه استفاده می کند انتظار می رود دستگاه های مرتبط نسبت به این مهم توجه و همکاری لازم را داشته باشند .

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این که در بحث مواد مخدر باید ابتدا جلوی تقاضا گرفته شود گفت: با توجه به این که دستگیری معتادان ، متکدیان و جمع آوری قلیان سراها جز وظایف نیروی انتظامی نیست اما این نیرو به دلیل پیشگام بودن در عرصه خدمت به نسل جوان این کار را انجام می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟