نمایندگان کرد مجلس: جریان تکفیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد

در بیانیه نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

این بار دست جانیان داعش، حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را نشانه رفت و از خدا بی خبران داعش ISIS تعدادی از هموطنان عزیز ما را به شهادت رساندند و تعدادی را نیز مجروح کردند. ضمن تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه Incident و آرزوی شفای عاجل مجروحین، ما نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی این اقدام تروریستی را شدیدا محکوم کرده و انتظار داریم این حمله کور با یک اقدام هوشمندانه پاسخ داده شود.

جریان تکفیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد و فصل مشترک جریان انحرافی داعش «جنایت و وحشی‌گری» است و امروزه همه اقوام و مذاهب و ادیان در مقابل این پدیده شوم قرار گرفته‌اند و ما کردها در صف اول مبارزه و برخورد با این جریان انحرافی و دست نشانده قرار داریم. کردها در عراق و سوریه نیز بیشترین شهدا را در مبارزه با داعش تقدیم بشریت کردند.

بدینوسیله ضمن اعلام انزجار از این جریان ضد بشری و محکوم کردن این اقدام تروریستی، ما نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را جهت برخورد با این جریان مخوف اعلام داشته و برای حراست از امنیت این کشور و رفاه این ملت خود را آماده هر نوع جان فشانی می‌دانیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟