در جشن تولد بی هوش شدم وقتی چشم باز کردم دیدم سهیل کار کثیفی با من کرده است و.....+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مهرداد 20 ساله دوم اردیبهشت ماه سال 93 وقتی که 17 سال داشت سهیل 21 ساله را در یک پارک در خیابان پیروزی تهران خفه کرد و هنگامی که قصد داشت با همدستی دوستش جنازه را به بیرون از شهر منتقل کند دستگیر شد.
این پسر در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و طبق ماده 91 قانون Law مجازات اسلامی جدید که امتیازی ویژه برای محکومان زیر 18 سال قائل شده است از قصاص معاف و به پرداخت دیه و زندان Prison محکوم شد.
حکم صادره اما با اعتراض اولیای دم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب مهرداد دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل The Murderer پسرشان حکم قصاص خواستند.آنها تاکید کردند به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستند.
سپس مهرداد به دفاع پرداخت و گفت: قتل Murder را قبول دارم اما من قصد کشتن Killing سهیل را نداشتم.
او در تشریح جزییات ماجرا گفت: سال 90 وقتی که 14 ساله بودم به جشن تولد دوستم پوریا دعوت شدم. در آن جشن که سهیل هم حضور داشت مشروب خوردم و مست شدم. از هوش رفته بودم که سهیل مرا آزار داد. از آن روز به بعد روزگارم سیاه شد. سهیل به همه دوستانم گفته بود مرا آزار داده و آبرویم را برده بود. سهیل دست از سرم بر نمی داشت. بعد از آن ماجرا همه بچه های محل مرا تحقیر می کردند. به افسردگی مبتلا شده بودم و از خانه بیرون نمی رفتم که به فکر انتقام افتادم. 
او ادامه داد: دوم اردیبهشت ماه ساعت حدود 12 شب بود که سهیل با من تماس گرفت تا به دیدن او بروم. من به پارک رفتم همان موقع شالی را که همراه داشتم دور گردن او پیچیدم که روی زمین افتاد و بیهوش شد. از ترس اینکه سهیل به هوش نیاید وبا من درگیر نشود، با دو تسمه گردنش را محکم بستم که جان سپرد. وی ادامه داد : از ترسم جنازه را پشت شمشادها کشاندم و به خانه رفتم و از پدرم کمک خواستم. اما وقتی پدرم گفت که قصد دارد با پلیس Police تماس بگیرد از خانه خارج شدم و سراغ دوستم پوریا رفتم. پوریا در جریان همه بلاهایی که سهیل به سرم آورده بود قرار داشت به همین خاطر  همراهم به پارک آمد. من جنازه را در یک کیسه خواب گذاشتم تا آن را با ماشین پدرم به خارج از شهر منتقل کنم، اما همان موقع پلیس سر رسید و من و پوریا از ترس فرار Escape کردیم.من شاهدانی دارم که می توانم ثابت کنم سهیل با حرف ها و رفتارهایش مرا مجبور به چنین کاری کرد. 
سپس وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: مهرداد پسر شروری است. بررسی سابقه او نشان می دهد این پسر وقتی در کلاس پنجم ابتدایی درس می خواند با مشت به صورت معلمش کوبید که به همین خاطر از مدرسه اخراج شد. او حالا مدعی است هنگامی که دست به جنایت Crime زده نوجوان بوده و نمی دانسته مجازات کسی که دست به قتل بزند اعدام execution است.اما این حرف ها دروغ است او بیشتر از سن قانونی اش می فهمیده است. به همین خاطر برایش تقاضای قصاص دارم.
بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد وجلسه دادگاه را برای احضار دو نفر از شاهدانی که مهرداد به دادگاه معرفی کرده بود به روزهای اینده موکول کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دستگیری زنی با مانتوی قرمز در حرم امام / + فیلم انفجار انتحاری و ... 16+

پشت‌پرده فیلمی که احتمالا یک زن داعشی در مجلس گرفت + فیلم و عکس

من جلوی تروریست ها را گرفتم تا وارد صحن مجلس نشوند / آن ها تیر خلاص می زدند + فیلم

تصاویر هوایی از لحظه لحظه عملیات درگیری با تروریست ها در مجلس + فیلم

قتل همکاردختر با «بند کنفی» / وقتی زنم در خلوت ما زنگ زد او ناراحت شد و ...

زن شوهردار را به اتاقک داخل باغ آوردند و ...

زایمان زن جوان که نمی دانست باردار است! +عکس

دختر جوان تهرانی با ۶ میلیارد تومان از خانه فرار کرد و ...

چگونه از تیرخلاص تروریست داعشی خلاص شدم؟ + فیلم لحظه حمله به اولین نگهبان در حرم

اسیدپاشی به مادر زن در کرمانشاه / داماد فراری است

عشق نافرجام زن 51 ساله اروپایی و پسر 33 ساله ایرانی/ در دادگاه خانواده تهران چه گذشت؟ + عکس

اقدام شوم دختر تهرانی برای ازدواج با ارسلان +عکس

انتقام مرگبار پسر 14 ساله که دوستش در حالت مستی او را آزار داده بود! + عکس

قتل مهماندار هواپیما + عکس

پسرک دو ساله چطور از دست تروریست های داعشی فرار کرد+عکس

روایت فداکاری پاسداران حفاظت در جلوگیری از ورود تروریست ها به صحن اصلی مجلس

فیلم جدید؛لحظه ورود و آغاز عملیات تروریست‌ها در مجلس

فوری / فرمانده عملیات تروریستی تهران در خارج از مرز به هلاکت رسید / وزیر اطلاعات خبر داد

سلاح های جدید ماموران ایران در برابر تروریست ها چه بود؟ سلاح فرمانده ارشد در میدان چه بود ؟ +تصاویر

2 پسر جوان وقتی به زور وارد خانه فرحناز 32 ساله شدند با او چه کردند؟

تروریست ها وقتی وارد مجلس شدند مریم شهریاری و خواهرش را به رگبار بستند اما ... + فیلم

 

کدخبر: 271697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟