به دوستم زنگ زدم و گفتم یک باغ خلوت پیدا کند و آخرین زن قربانی را 5 نفری به آنجا بردیم و ... + عکس

Untitled-1

همزمان با ردگیری لانه جدید «خرچنگ های سیاه» در منطقه گلمکان مشهد، دو عضو دیگر این باند با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند.معاون دادستان مشهد روز گذشته به دستگیری دو تن دیگر از اعضای باند معروف به «خرچنگ های سیاه» اشاره کرد و گفت: با توجه به این که اقدام متهمان پرونده موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده است، این پرونده به طور ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می گیرد. قاضی Judge «حسن حیدری» افزود: در بازجویی های فنی و تخصصی از سه عضو اصلی باندی که متهم به آزار و اذیت زنان و دختران جوان هستند، مشخص شد که آنان در آخرین عمل مجرمانه خود که چند ساعت قبل از دستگیری آنان رخ داده است، زن جوان دیگری را طعمه هوس های شیطانی خود کرده اند.

این در حالی است که تحقیقات قضایی نشان می داد، متهمان در ماجرای آدم ربایی آخرین زن جوان، 5نفر بوده اند که طعمه خود را به مکان دیگری کشانده اند. این مقام قضایی تصریح کرد: بلافاصله دستور دستگیری دو متهم دیگر صادر شد و گروه ویژه ای از کارآگاهان موفق شدند آنان را صبح روز گذشته دستگیر کنند که بازجویی از آن ها آغاز شده است. وی خاطرنشان کرد: با صدور دستورات ویژه ای از سوی دادستان عمومی و انقلاب مشهد، تحقیقات در این پرونده به صورت محرمانه انجام می شود و همه جوانب ماجرا و همچنین جرایم و اتهامات مختلف متهمان با دقت و سرعت، بررسی خواهد شد. قاضی حیدری تأکید کرد: اکنون در این پرونده، اتهامات متفاوتی مطرح شده است، چرا که با آغاز بازجویی ها، زوایای دیگری از اقدامات مجرمانه متهمان فاش شد. سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد اضافه کرد: زنانی که طعمه اعضای این باند خطرناک قرار گرفته بودند ابتدا شکایت خود را در زمینه سرقت Stealing به عنف و آدم ربایی مطرح کردند، اما وقتی تحقیقات پلیس با دستورات قضایی وارد مرحله جدیدی شد، برخی دیگر از اتهامات هولناک این افراد نیز نمایان شد که هم اکنون بررسی ها در این زمینه ادامه دارد. معاون دادستان مرکز خراسان رضوی با اشاره به این که هویت آخرین قربانی اعضای این باند هنوز مشخص نشده است، گفت: تحقیقات برای شناسایی هویت طعمه های دیگر اعضای این باند ادامه دارد. اما باز هم افرادی که احتمالا به دام متهمان این پرونده افتاده اند و به هر دلیلی شکایت نکرده اند، بدون هیچ گونه هراسی از افشای هویت خود می توانند به اداره جنایی پلیس آگاهی مراجعه کنند.

جزئیاتی از دستگیری 2عضو باند

در همین حال، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز به جزئیات بیشتری از ماجرای دستگیری دو عضو دیگر باند «خرچنگ های سیاه» اشاره کرد و گفت: ابراهیم (سرکرده باند) که در حضور معاون دادستان مشهد به جرایم خود و دیگر اعضای باند اعتراف کرد، پرده از حادثه Incident ای برداشت که شب سیزدهم خرداد و چندین ساعت قبل از دستگیری رقم خورده بود. سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود: این متهم در ادامه اعترافات خود گفت: آن شب زن جوانی را از منطقه هاشمیه و با همان شگرد قبلی سوار پراید سفیدرنگ کردیم اما مکانی برای سرقت و ارتکاب جرم Crime پیدا نمی کردیم تا این که با یکی از آشنایانم در منطقه گلمکان تماس گرفتم و او نیز پس از هماهنگی با یکی از دوستانش، باغی را در همان منطقه فراهم کردند. این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پرونده در ادامه گفت آن شب من و وحید صورت زن جوان را با روسری اش پوشاندیم و به طرف باغ حرکت کردیم ، پسرخاله ام نیز به ما ملحق شد و تعدادمان به 5نفر رسید.سرهنگ «رزمخواه» تصریح کرد: این دو متهم نیز با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی حیدری و در یک عملیات غافلگیرانه در اطراف مشهد دستگیر شدند. تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

jpgfile_19554_577533_636324748429317788

اخبار زیر را از دست ندهید:

زن داعشی دستگیر شده ایرانی است / او به تروریست ها سرویس ... می داد

تروریست های حمله کننده به مجلس ایرانی بودند + عکس

وقتی تروریست ها حمله کردند در مجلس چه گذشت؟

فیلم وحشتناک از داعشی ها وحشی در مجلس

داعشی ها با اجساد شهدای حمله تروریستی به مجلس چه کردند؟

نماینده مجلسی که با تروریست های داعشی در ساختمان مجلس درگیر شد / با اسلحه پاسدار شهید به آن ها شلیک کردم... + عکس

چگونگی وارد شدم 4 جوان داعش از زبان سردار نجات +جزییات

تیراندازی به 7 زن و دختر در زنجان

نسرین 25 ساله در دادگاه گفت: این دو مرد مرا به بیابان های قرچک بردند و ... + عکس

اسیر خوی شیطانی کیوان شدم و حالا ...

اعتراف جدید دزد ناموس / حتی ضجه ها و التماس های زنان را نمی شنیدم و فقط به ... + عکس

اشک‌های ساناز 15 ساله در دادگاه طلاق تهران

من و پیمان هر دو به فرح علاقمند بودیم تا اینکه این زن حرفی زد که ... + عکس

اقدام عجیب پسر جوان به همراه دوست دخترش با مزدا 3 + عکس

گفته های سه تن از مجروحان تیراندازی مجلس از حادثه + عکس

زن صیغه ای مرد سرشناس دوربین مخفی در ساعت دیواری اتاق خواب نصب کرده بود تا اینکه ...

راننده مقصر قطار مترو در حادثه طرشت دستگیر شد + فیلم و عکس

به دوستم زنگ زدم و گفتم یک باغ خلوت پیدا کند و آخرین زن قربانی را 5 نفری به آنجا بردیم و ... + عکس

گزارش لحظه به لحظه از حمله داعش به مجلس / جزئیات + فیلم و عکس

صابر رئیسی هدف 5 گلوله قرار گرفت + عکس

روایت یک خبرنگار از حادثه تروریستی در مجلس + عکس و فیلم

گفته های سه تن از مجروحان تیراندازی مجلس از حادثه + عکس

من و پیمان هر دو به فرح علاقمند بودیم تا اینکه این زن حرفی زد که ... + عکس

 

کدخبر: 271009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟