چگونگی وارد شدم 4 جوان داعش از زبان سردار نجات +جزییات

از آنجا که این افراد بسته‌ای همراه خود داشتند، محافظ درِ ورودی به آنها مشکوک شده و موقعی که می‌خواست آنها را بازرسی کند، این افراد با محافظ درگیر می‌شوند و او را به شهادت می‌رسانند.

تروریست‌ها بلافاصله وارد سالن مربوط به مراجعات مردمی می‌شوند و مردم را به رگبار می‌بندند که متأسفانه تعدادی از هموطنان بیگناه ما در این محل به شهادت می‌رسند.

تروریست‌ها مسلح به مسلسل و تعداد قابل‌توجهی کیف خشاب بودند و می‌خواستند وارد ساختمان مجلس شوند که با اقدام به‌موقع نیروهای حفاظت روبرو می‌شوند و نمی‌توانند وارد منطقه‌ منتهی به ساختمان پارلمان شوند.

آن‌ها مجبور می‌شوند به یکی از طبقات ساختمان مراجعات مردمی پناه ببرند که در آنجا در مواجهه با کارمندان، تعدادی از این عزیزان را هم به شهادت می‌رسانند.

با اطلاع به یگان عملیات ویژه حفاظت سپاه، بلافاصله این یگان وارد شده و با کمک و پشتیبانی نیروی انتظامی، ظرف حدود یک ساعت این تروریست‌ها را که مجبور شده بودند در یکی از این طبقات مخفی شوند، به محاصره درمی‌آورند که در مواجهه با یگان ویژه هر ۳ تروریست Terrorist به هلاکت می‌رسند.

طبق فیلمی که آنها از خودشان ضبط و توسط شبکه داعش ISIS پخش کردند، این تروریست‌ها به زبان عربی صحبت می‌کنند اما اینکه ملیت آنها متعلق به کدام کشور است، هنوز معلوم نیست.

تقریبا همزمان با این عملیات تروریستی، دو نفر تروریست دیگر نیز در حرم امام(ره) اقدام به عملیات کرده و وارد کفشداری شدند و یک نفر را در اینجا به شهادت رساندند و سپس نیروهای انتظامی آنها را تعقیب کرده و با آنها درگیر شدند که طی آن، یکی از تروریست‌ها اقدام به انفجار انتحاری کرده و دیگری هم به دست مأموران کشته می‌شوند که در اثر انجام انفجار انتحاری نیز چند نفر از مردم و زوار حرم زخمی می‌شوند.

سپاه پاسداران ثابت کرده که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی‌گذارد و هرچند امروز با کمک برادران نیروی انتظامی توانست تروریست‌ها را به هلاکت برساند اما هم از آنها و هم از دستور دهندگان به آنها انتقام خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

زن داعشی دستگیر شده ایرانی است / او به تروریست ها سرویس ... می داد

روایت یک خبرنگار از حادثه تروریستی در مجلس + عکس و فیلم

صابر رئیسی هدف 5 گلوله قرار گرفت + عکس

گزارش لحظه به لحظه از حمله داعش به مجلس / جزئیات + فیلم و عکس

به دوستم زنگ زدم و گفتم یک باغ خلوت پیدا کند و آخرین زن قربانی را 5 نفری به آنجا بردیم و ... + عکس

راننده مقصر قطار مترو در حادثه طرشت دستگیر شد + فیلم و عکس

زن صیغه ای مرد سرشناس دوربین مخفی در ساعت دیواری اتاق خواب نصب کرده بود تا اینکه ...

گفته های سه تن از مجروحان تیراندازی مجلس از حادثه + عکس

اقدام عجیب پسر جوان به همراه دوست دخترش با مزدا 3 + عکس

من و پیمان هر دو به فرح علاقمند بودیم تا اینکه این زن حرفی زد که ... + عکس

 

 

 

کدخبر: 270958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟