به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت30: 23 شامگاه یک‌شنبه، 14‌خردادماه، ساکنان کوچه‌ای حوالی منطقه نعمت‌آباد با شنیدن فریادهای ‌ای‌سوختم از خانه‌هایشان خارج شدند. آنها با دیدن دو‌ مرد که مدام درخواست کمک می‌کردند، پلیس را از ماجرا با خبر کرده و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری 152 خانی‌آباد در محل حاضر شدند. شاهدان گفتند: دو مصدوم که برادر بودند مقابل خانه‌شان نشسته بودند که از سوی چهار پسر که سوار بر دو موتور بودند هدف اسیدپاشی قرار گرفتند. از سوی دیگر مشخص شد یکی از برادرها از ناحیه شکم و دست و برادر دیگر تنها از ناحیه یک دست دچار سوختگی می‌شوند.
در حالی دو برادر تحت درمان قرار داشتند قاضی محسن مدیر‌روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در بیمارستان حاضر شد. یکی از دو برادر در شرح ماجرا گفت: همراه برادرم جلو در خانه‌مان نشسته و در حال حرف زدن بودیم که دو موتور سیکلت که هر کدام دو سرنشین داشت وارد کوچه شدند. چهار مرد موتورسوار که نقاب به صورت داشتند، ابتدا با سرعت از کنار ما عبور کردند به طوری که هیچ کدام از آنها را نشناختیم. آنها لحظاتی بعد دور زدند و برگشتند. این بار از زیر لباس‌هایشان چاقو و قمه بیرون کشیدند. یکی از آنها ظرف پلاستیکی در دست داشت. قصدفرار Escape داشتیم که یکی از آنها مایع داخل ظرف را به طرفمان پاشید. ثانیه‌هایی که نگذشته بود که احساس سوزش عجیبی ما را فرا گرفت به طوری که ناخودآگاه فریاد ‌ای‌سوختیم ما به آسمان بلند شد و موتورسواران هم به سرعت از کوچه فرار کردند.
قربانی دیگر اسیدپاشی هم گفت: من مرد اسیدپاش را با اینکه نقاب به صورت داشت، شناختم. او همایون یکی از بچه‌های محل ما است. پنج‌ماه قبل من با همایون درگیر شدم و از آن روز به بعد او از من کینه به دل گرفت تا اینکه امروز با اسیدپاشی انتقام گرفت. وی در ادامه گفت: همایون از اوباش محل است.
او همیشه با قمه و عربده‌کشی برای اهالی محل مزاحمت ایجاد می‌کند. پنج‌ماه قبل همایون قمه به دست در حالی که به شدت مست بود به داخل خیابان آمد و عربده می‌کشید. او یک‌نفر را زخمی کرد و به زور وارد خانه یکی از شهروندان شد. پس از این حادثه Incident مأموران پلیس او را بازداشت کردند و همایون فکر کرد من او را به پلیس لو داده‌ام به همین خاطر از من کینه به دل گرفت. 
تحقیقات درباره این حادثه از سوی مأموران پلیس به دستور قاضی مدیر روستا ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

داماد شب جشن عروس را کشت!

من رانندگی می کردم و ابراهیم که قوی هیکل بود سر دختران و زنان را زیر صندلی می برد و ...

این 3 مرد را می شناسید؟ / التماس می کردم، رهایم کنید ولی آنان کاری با من کردند که از گفتن آن هم خجالت می کشم + عکس

دختر دانشجو تهرانی در خانه پسر مورد علاقه اش خودکشی کرد + جزئیات

بلای وحشتناکی که بر سر یک جوان و همسر باردارش در جاده کمربندی آمد

شب که کنارش خوابیدم با وسوسه سفر به ترکیه و طلاهایش او را ... + عکس

راننده جوان در عباس آباد تهران دزد موبایل خواهرش را زیر گرفت و به خاطر قتل دستگیر شد + عکس

فوری / تصادف شدید 2 قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت + فیلم و عکس

اعدام برای مردی که دختر همسایه را به باغ برد و ...

ازدواج همزمان پسر پولدار با 4 دختر! / بلافاصله پس از طلاق زنش انجام داد

90 دختر و پسر در تور مختلط تفریحی سپیدان دستگیر شدند

2 دختر چه بلاهایی سر مرد ثروتمند تهرانی آورند

رهایی دختر نوجوان از قصاص + عکس

حکم اعدام برای دزدان مسلح ۱۳ کیلو‌ طلا در شمال+ عکس

کشف جسد جوان 29 ساله داخل گنجه زیرزمین خانه مرد بی رحم / پای یک پسر 8 ساله هم آنجا بود! + تصاویر

مرگ تلخ کوهنورد جوان در ارتفاعات همدان + عکس

سنگ فرز گردن مرد نهاوندی را زد

ناگفته های دختر خیابانی از بلایی که 2 پلیس بر سرش آوردند +تصاویر

داستان واقعی کودک مشهور سوری که اشک همه دنیا را درآورد+ عکس

 

کدخبر: 270723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟