2دزد خیابانی در دام پلیس بهارستان+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ نورمحمدی رئیس پلیس Police شهرستان بهارستان بااعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing قطعات و لوازم داخل خودرو در بهارستان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 122بوستان قرار گرفت. 
رئیس پلیس شهرستان بهارستان ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در نهایت موفق شدند، دو نفر متهم را در شهرستان بهارستان شناسایی کنند. 
وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 
نورمحمدی بیان کرد: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس جرم Crime خود را قبول داشته و در ادامه به 11 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بهارستان اعتراف کردند. 
این مقام انتظامی در پایان ضمن توصیه های انتظامی جهت پیشگیری اینگونه سرقت ها از شهروندان خواست با نصب دزدگیر و قفل مرکزی، استفاده از پارکینگهای عمومی و اختصاصی و رها نکردن وسیله نقلیه در معابر عمومی، زمینه ارتکاب جرم را از فرصت طلبان و سارقان گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 270719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟