ماجرای کاپشن لجن آلود یک مرد در خلوتگاه روستایی

ساعت 2 بامداد روز گذشته، صدای زنگ تلفن، خواب را از چشمان قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد گرفت. ماموران پاسگاه انتظامی انداد مشهد در تماس با قاضی «کاظم میرزایی» از مرگ مرد 399 ساله ای خبر دادند که بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله در بیمارستان طالقانی مشهد جان باخته بود. با توجه به اهمیت ماجرا، بلافاصله مقام قضایی با صدور دستورات تلفنی در حالی عازم مرکز درمانی شد که هیچ سرنخی از این جنایت Crime هولناک در دست نبود.دقایقی بعد کارآگاهان اداره جنایی  و عوامل بررسی صحنه جرم Crime نیز در کنار قاضی ویژه قتل عمد وارد بیمارستان طالقانی شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. مرد 399 ساله فقط بر اثر اصابت یک گلوله به ناحیه شکم جان خود را از دست داده بود.
تجربه قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نشان می داد که گلوله مذکور از سلاح شکاری شلیک شده است بنابراین فردی که مجروح را به مرکز درمانی انتقال داده بود بلافاصله مورد سوال و جواب های تخصصی قرار گرفت. این فرد گفت: شب هنگام یکی از بستگانم با من تماس گرفت و در حالی که به شدت نگران بود گفت از غلامحسین خبری ندارند و او پاسخ تلفن هایش را نیز نمی دهد اما آخرین اطلاعی که از او داشتند این بود که غلامحسین عصر روز گذشته با تراکتور به زمین های کشاورزی اطراف روستای «دوله» رفته است. من هم برای پیدا کردن او و در تاریکی شب به زمین های کشاورزی رفتم، با آن که تراکتور داخل زمین های کشاورزی بود اما هیچ اثری از غلامحسین نیافتم تا این که به ذهنم رسید با تلفن همراهش دوباره تماس بگیرم وقتی شماره او را گرفتم ناگهان صدای زنگ تلفن سکوت شب را شکست و من مضطرب به سوی صدا دویدم. از آن چه می دیدم وحشت کردم. پیکر بی جان غلامحسین خون آلود روی زمین افتاده بود. بلافاصله او را به بیمارستان طالقانی رساندم ولی دیگر دیر شده بود و او بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده بود.

با این اظهارات، تحقیقات شبانه قاضی کاظم میرزایی وارد مرحله جدیدی شد چرا که هیچ کس از وجود اختلافاتی بین مقتول و افراد دیگر اطلاعی نداشت. لحظات به کندی سپری می شد تا این که دامنه تحقیقات قضایی به زمین های کشاورزی اطراف روستای «دوله» کشید. برخی از افراد که در نیمه های شب مورد سوال قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته بودند از سرعت زیاد یک دستگاه خودرو نیسان در زمین های کشاورزی خبر دادند و در عین حال سرنخ ها به موتورسواری رسید که کاپشن خاکی رنگ به تن داشته و شیئی شبیه چوب را بر پشت خود حمل می کرد. این موضوع روزنه ای بود که ذهن قاضی و کارآگاهان را به خود جلب کند چرا که حضور موتورسوار در آن ساعت شب (هنگام حادثه) کمی غیرعادی به نظر می رسید.  این گونه بود که گروهی از ماموران پاسگاه انتظامی انداد و کارآگاهان اداره جنایی در کنار مقام قضایی وارد عمل شدند و در حالی که صدای اذان صبح در آسمان روستا می پیچید، هویت موتورسوار و منزل او مورد شناسایی قرار گرفت. کارآگاهان به دنبال کاپشن خاکی رنگ بودند اما موتورسوار 455 ساله کاپشن مشکی رنگی را  به دست کارآگاهان داد وگفت: من کاپشن زرد، کرم و یا خاکی رنگ ندارم! اما این موضوع نمی توانست برای مقام قضایی قانع کننده باشد و چشمان تیزبین نیروهای انتظامی به دنبال سرنخی از یک کاپشن خاکی رنگ بود. سپیده صبح از پیله تاریک شب آرام آرام بیرون می خزید که کارآگاهان پس از بازرسی منزل موتورسوار به سوی آغل گوسفندان رفتند. در تاریکی آغل بزرگ و در گوشه ای میان لجن ها، ناگهان تکه پارچه ای خاکی رنگ توجه کارآگاهان را به خود جلب کرد. وقتی کاپشن لجن آلود از داخل آب های کثیف بیرون کشیده شد قسمتی از کاپشن کاملا تمیز مانده بود که همین موضوع سرنخ مهم کشف این جنایت شد چرا که موتورسوار درباره این کاپشن به تناقض گویی افتاد و در نهایت وقتی در برابر سوالات مقام قضایی عاجز ماند لب به اعتراف گشود و راز جنایت مسلحانه را فاش کرد.«یحیی» (متهم 45 ساله) در حالی که به پاسگاه انتظامی منتقل شده بود گفت: از حدود یک سال قبل با مقتول اختلاف خانوادگی داشتم و همین موضوع به کینه ای عمیق در دلم تبدیل شده بود. قصد داشتم او را بکشم ولی موقعیت این کار فراهم نمی شد تا این که روز گذشته فهمیدم غلامحسین در زمین های کشاورزی حضور دارد. اسلحه را برداشتم و به زمین های کشاورزی رفتم و از فاصله حدود 15 متری صدایش کردم او که مرا شناخته بود سعی کرد با بیل به طرف من حمله ور شود اما وقتی اسلحه را در دستم دید در جایش میخکوب شد من هم فقط یک گلوله به شکم او شلیک کردم و از محل گریختم. 

در پی اعترافات متهم، کارآگاه نجفی (افسر پرونده) به همراه نیروهای پاسگاه انتظامی انداد به جست و جوی سلاح پرداختند و با راهنمایی های متهم، اسلحه شکاری را از زیر خاک های داخل آغل بیرون آوردند.تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این جنایت هولناک از سوی قاضی ویژه قتل عمد در حالی آغاز شد که عوامل انتظامی نیز به همراه «قاضی میرزایی» روزه خود را بدون صرف سحری نیت کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

آقای دکتر مرا خام کرد و من بلیط خوشبختی ام را به او سپردم ولی ...

همسرم با ترفندهایی که به او آموزش داده بودم با مردان غریبه ارتباط برقرار می کرد !

شلاق و 41 سال زندان تاوان فریب 6 دختر جوان تهرانی+ عکس

اردشیر با اینکه نامزد کرده بودم دست از سرم بر نمی داشت تا اینکه ... + عکس

به خاطر پسر همسایه، من و مادرم پدرم را بیهوش کردیم و ... + عکس

راز زشت رها شدن دختر جوان بیهوش در پارک غرب تهران / امیر آب میوه داد و بعد ...

داستان غصه های «سمانه» با گرگ هایی که از دیوار به خانه شان حمله کرده اند + عکس

ماجرای کاپشن لجن آلود یک مرد در خلوتگاه روستایی

رد پای نامزد شهرام در مرگ مشکوک او در بیمارستان لقمان تهران

فیلم لحظه وحشتناک پرت کردن یک بچه یک ساله در خیابان+ فیلم و عکس

قتل در میدان بهاران تهران

دختر 16 ساله تهرانی با 44 ضربه چاقو پدرش را کشت + عکس

عوامل اورژانس مادر 16 ساله باردار را دوبار به زمین انداختند +فیلم

پیام عجیب دختر ۱۱ ساله دنیا را بهم ریخت! +تصویر

ریحانه راز شومی از مادرش به زبان آورد / آن شب دو مرد در خانه ما بود!

 

کدخبر: 268227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟