پرونده 5 میلیارد تومانی / مردی انبار را به بازرگانان اجاره می داد و کلیدش را در اختیار دزدان می گذاشت + عکس

روز 29 اردیبهشت ماه امسال و در پی مراجعه و طرح شکایت چند مالباخته در کلانتری 158 کیانشهر مبنی بر سرقت های مشابه از انبارهای تجاری شان در محدوده خیابان فدائیان اسلام ، پرونده مقدماتی در این خصوص با موضوع "سرقت اماکن" تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول داسرای ناحیه 14 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباختگان که همه انبارهای تجاری آنها به شیوه ای مشابه و در یک روزمورد سرقت Stealing قرار گرفته بود، پس از حضور در پایگاه ششم آگاهی در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که از سال گذشته هر کدامشان به صورت جداگانه جهت نگهداری کالا و لوازم خانگی تجاری اقدام به کرایه ی انبار از شخصی به نام جواد . ب ( 55 ساله ) - به عنوان متصدی و مالک بنگاه - کرده اما پس از پایان تعطیلات هفته ، همه آنها پس از مراجعت به انبارهای محل کارشان اطلاع پیدا کردند که انبارها مورد سرقت سارق یا سارقین قرار گرفته و همزمان متصدی و مالک بنگاه نیز (جواد . ب) ناپدید شده است .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی با مراجعه به محل سرقت اطلاع پیدا کرند که محل سرقت فاقد هرگونه سیستم ضبط تصاویر است ! که با شناسایی دوربین های مداربسته در حوالی بنگاه اقدام به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی آنها کرده و اطمینان پیدا کردند که در تمامی سرقت ها از یک دستگاه وانت سفیدرنگ و یک دستگاه خاور استفاده شده است .

همزمان با شناسایی خودروهای استفاده شده در سرقت از انبارها ، کارآگاهان از طریق مالباختگان اطلاع پیدا کردند که احدی از بستگان "جواد . س" به نام "جمشید . ق" (45 ساله ) مالک یک دستگاه خاور است که از اواخر سال گذشته چندین نوبت به بنگاه تردد داشته و حتی برای تعدادی از کسبه ی بنگاه نیز اقدام به جابجایی وسایل کرده است .

همزمان با شناسایی "جمشید . ق" ، کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که بر خلاف تصور مالباختگان مبنی بر مالکیت بنگاه به شخص آقای "جواد . س" ، وی از اواخر سال گذشته اقدام به کرایه بنگاه از مالک حقیقی آن نموده و خود وی نیز از مجرمین سابقه دار در زمینه جعل ، سرقت و خیانت Cheat در امانت بوده و در حال حاضر نیز دارای محکومیت قطعی از سوی دستگاه قضایی است .

با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی در اولین مرحله از عملیات دستگیری اعضای این گروه از سارقین اقدام به شناسایی مخفیگاه جمشید در محدوده خیابان فدائیان اسلام کرده ، در حین مصرف موادمخدر وی را دستگیر و به پایگاه ششم آگاهی منتقل کردند .

"جمشید" در همان تحقیقات اولیه به مشارکت خود در سرقت اعتراف و عنوان داشت : "با هماهنگی "جواد . ع" و با مشارکت چند نفر دیگر به نام های امیر ، هوشنگ و رسول ( هر سه نفر از کارگران سابق بنگاه و معرفی شده از سوی جواد ) اقدام به سرقت از انبارها و انتقال آنها به انباری در منطقه صفادشت کرج کردیم " .

با شناسایی محل نگهداری اموال مسروقه در منطقه صفادشت کرج ، بلافاصله هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام و کارآگاهان با مراجعه به آدرس اعلام شده از سوی "جواد. ع" ، ضمن کشف و توقیف تمامی اموال مسروقه اقدام به دستگیری سه عضو گروه به نام های "امیر . ش" (43 ساله) ، "هوشنگ . ک" (40ساله) و "رسول . ط" (38 ساله) کردند .

با دستگیری تمامی اعضای گروه سارقین و همچنین کشف کلیه اموال سرقت شده ، نهایتا سرکرده گروه نیز ( جواد . س ) که هنوز از دستگیری همدستانش اطلاع پیدا نکرده بود ، در همان تاریخ دستگیری دیگر اعضای گروه 31 اردیبهشت ماه، دستگیر و صراحتا به طراحی سرقت و سرکردگی گروه اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی ، رئیس پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با هماهنگی بعمل آمده ، کلیه اموال مکشوفه به تهران منتقل و برابر دستور مقام محترم به صاحبان آنها مسترد گردید ؛ متهمین پرونده نیز با صدور قرارهای قانونی روانه زندان Prison شدند " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

توطئه شوم مرد تهرانی که از دختر 17 ساله مازنی خواستگاری کرد

بدلکار سریال پایتخت برای جراحی جمجمه به تهران منتقل شد/ آمبولانس سر صحنه حاضر بود + فیلم لحظه حادثه

سایه خوفناک تب کشنده بر سر سیستان / مصرف گوشت قرمز جای نگرانی ندارد + فیلم و عکس

واکنش وزارت بهداشت به اخبار "طغیان تب کریمه کنگو " / امسال تا کنون 2 نفر فوتی داشتیم

7 قتل خونین بخاطر شایعه‌پراکنی در واتس‌اپ/2 طایفه به جان هم افتادند

جسد سوخته مردانه در حاشیه روستا چه راز ی داشت؟/دستگیری قاتلان فراری در مرز + عکس قاتلان

فیلم لحظه دفن کردن اولین قربانی تب کنگو در قبرستان شهرستان مبارکه + عکس

فیلم جدید و دیده نشده در حادثه 11 سپتامبر

قتل در معدن متروکه مس جنوب تهران / صدای شلیک گلوله در منطقه پیچید + عکس

پرونده 5 میلیارد تومانی / مردی انبار را به بازگانان اجاره می داد و کلیدش را در اختیار دزدان می گذاشت + عکس

مادر سنگدل به خاطر حبس 2 فرزندش در صندوق عقب خودرو دستگیر شد +عکس

وقتی شوهر کردم راز کثیف گاوداری را به او گفتم و ... / حالا پلیس همه را دستگیر کرده است

فوت مشکوک یک قصاب در بندرعباس / آیا تب کنگو به بندرعباس رسیده است؟

مامورین پلیس این مرد را جلوی چشم دختر 4 ساله اش کتک زدند+ فیلم

عاشق دختر گیتاریست شدم و بعد نیلوفر به زندگی ام وارد شد / نمی دانم چرا دوست صمیمی ام او را به خانه اش برد و ...

حادثه دلخراش هنگام ساخت یک صحنه اکشن در مجموعه پایتخت 5 + فیلم

دختر نوجوان هندی با یک سگ ازدواج کرد! +تصاویر

پیمان دیگر قصاص نمی شود / هنرمندان دست به کار بزرگی زدند

حمله دزدان شمشیر به دست به مرد طلافروش+عکس

تحقیقات در پرونده مرگ مشکوک مرد کارگر در مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

 

کدخبر: 268015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟