حجم ویدیو: 9.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23

یک باند خانوادگی روزهای آخر هر ماه در جلوی بانک ها به کمین کارمندان بازنشسته شرکت نفت نشسته و در چشم به هم زدنی اقدام به سرقت حقوق های میلیونی طعمه هایشان می کردند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police آبادان در جریان سرقت Stealing از چند کارمند بازنشسته پالایشگاه نفت و پتروشیمی قرار گرفتند که در آن دزدان با طراحی سناریویی پس از خارج شدن طعمه هایشان از بانک اقدام به سرقت حقوق این افراد می کردند .
با توجه به افزایش این سرقت ها سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان دستور داد تا تیم ویژه ای برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.
در این مرحله ماموران کلانتری 13 قدس آبادان به بررسی دوربین مداربسته جلوی بانک ها پرداخته و توانستند تصویر یکی از متهمان سابقه دار که به صورت خانوادگی دست به سرقت می زنند را شناسایی کنند.
ماموران در تحقیقات گسترده پی بردند که این متهم نزدیک به 2 سال است که تحت تعقیب پلیس است و این در حالی بود که در بررسی دوربین ها چند بانک که از کارمندان بازنشسته سرقت شده بود این متهم حضور داشت بدین ترتیب تجسس های پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد.
تیم پلیسی با توجه به آخرین روزهای ماه و احتمال حضور دزدان برای دستبرد از کارمندان بازنشسته شرکت در چند تیم عملیاتی به صورت نامحسوس گشت های خود را در جلوی بانک ها آغاز کردند.


عقربه ها ساعت 8 صبح را نشان می داد که خودروی پژو 405 با شیشه های دودی وارد در جلوی یکی از بانک ها حاضر شد و ماموران که به این خودرو مشکوک شده بودند وی را تحت نظر قرار دادند و دزدان پس از لحظاتی وقتی دیدند که یکی از طعمه هایشان پول حقوق بازنشستگی اش را داخل خودرو قرار داده و دوباره به بانک برگشته برای سرقت وارد عمل شدند.
این متهم که باسم نام دارد غافل از اینکه ماموران وی را تحت نظر دارند در چشم به هم زدنی اقدام به باز کردن در خودرو طعمه اش کرده و با برداشتن پول ها پا به فرار Escape گذاشتند.
در این مرحله ماموران وارد عمل شده و موفق به دستگیری باسم شده اما همدست وی که قصد زیرگرفتن ماموران با خودروی پژو را داشت توانست از حلقه محاصره ماموران فرار کند.
باسم 24 ساله در اعترافاتش گفت: مدتی است که باند خانوادگی را تشکیل دادیم و بیش از 15 سرقت در شهرهای مختلف انجام دادیم.
وی افزود: با خودروی پژو 405 که پلاکش به صورت کشویی تغییر می کرد در اطراف بانک ها پرسه زنی می کردیم و در زمانی مناسب به شیوه کش روی و سرقت داخل خودرو اقدام به دزدی theft از کارمندان بازنشسته شرکت نفت می کردیم.
این سارق حرفه ای ادامه داد: در مدت یکسال 100 میلیون تومان از بازنشستگان پالایشگاه و پتروشیمی سرقت کردیم.
باسم گفت: طعمه های ما کارمندان بازنشسته این دو اداره بود و چون درآمد بالایی داشتند آنها را هدف قرار می دادیم چون سرقت حقوق میلیونی این افراد تاثیری در زندگی شان نداشت و اگر من درآمدی مثل آنها داشتم هیچ وقت به فکر دزدی نمی افتادم.
ماموران با توجه به فیلم  هایی که از دوربین های مداربسته در محل های سرقت به دست آوردند دیگر اعضای این باند را که با خودروی پراید و پژو در شهرهای استان خوزستان از کارمندان بازنشسته سرقت می کنند را شناسایی کردند و تجسس های پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه دارد.
بنا به این گزارش، باسم که به سرقت های میلیونی زیادی اعتراف کرده برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی و همدستانش در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

این اخبار را از دست ندهید:

جنجالی ترین خواستگاری از خانم پرستار / او حلقه نامزدی را در شکم بیمار عاشق پیدا کرد+فیلم و عکس

مدیر کارخانه اول مرا مدیر بخش کرد و بعداز مدتی وقتی از او باردار شدم ...

وقتی عمو با مادر در اتاق تنها بودند، پدرم آمد و ... + عکس

من! زن مطلقه شفاهی صیغه نادر شدم و حالا ...

اقدام وحشیانه 4 پسر چوپان با دختر دانشجو در بیابان های ورامین / دختر یکی از چوپان ها رابخشید اما...

فیلم لحظه اسید پاشی به صورت مرد میوه فروش تهرانی / جوان اجیر شده فاجعه خود پرونده سیاهی داشت که ...+فیلم و عکس

دستگیری کثیف ترین مرد شیطان صفت / او به دختر 2 ساله هم رحم نکرد+عکس

شکنجه شیطانی دختر 23 ساله مست در کوچه خلوت

شرط عجیب یک مادر در بخشیدن قاتل پسرش+عکس

2 پسر که با هم ارتباط زشت داشتند در ملاعام شلاق خوردند+ عکس

مدعی واسطه امام زمان (عج) در فردیس دستگیر شد / زن ها خانه او را زیارت می کردند و ...

زن جوان حسابی خودش را توی دلم جا کرده بود / فهیمه وقتی فهمید دنیا روی سرم خراب شد و ...

دانشجوی دختر با نقشه دوست پسر سابقش بی آبرو شد!

کاشت ناخن بهانه ای برای بردن 9 دختر نوجوان به خلوتگاه + عکس

30 پسر جوان که وحشیانه دختر 16 ساله ای را در شکنجه کردند + فیلم و عکس

مرد میوه فروش خواهرم را پشت جعبه ها برد و ... + عکس

 

 

کدخبر: 266932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟