اعتراف پرتقال فروش به سرقت‌ خودروهای نیسان در تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عصر روز 17 فروردین ماه امسال بود که مأموران پلیس در جنوب پایتخت با تماس شهروندی در جریان سرقت Stealingخودروی نیسانی قرار گرفتند.
نخستین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که سارقی در یکی از خیابان‌های جنوب شهر پس از بی‌هوش کردن راننده‌ای، خودروی وی را سرقت می‌کند که در جریان آن راننده برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود. بدین ترتیب مأموران برای بررسی موضوع راهی بیمارستانی شدند که راننده خودرو در آن بستری بود. شاکی که مرد جوانی بود، در توضیح ماجرا گفت: شغل من باربری است. مدتی قبل خودروی نیسانی خریدم و با آن شروع به کار کردم. من با خودروام داخل تهران کار می‌کنم و گاهی هم از باربری‌ها برای شهرستان بار می‌زنم. وی ادامه داد: ظهر دیروز پس از پایان کارم در حوالی میدان قزوین داخل خودروام منتظر پسرم بودم تا او را به خانه یکی از بستگانم برسانم که مرد میانسالی به سراغم آمد و از من خواست تا چند تخته فرش را از خانه‌ای در حوالی دو راهی قپان به خانه‌ای در شرق تهران ببرم، اما من به او گفتم که منتظر پسرم هستم و کار نمی‌کنم.
مرد میانسال اصرار داشت به خاطر اینکه خودروام نو و تمیز است، دوست دارد فرش‌ها و دیگر وسایل زندگی‌اش را با خودروی من به خانه جدید‌ش منتقل کند. او با اصرار زیاد شماره تلفن همراهم را گرفت و قرار شد روز بعد برای انجام کارش با من تماس بگیرد. ساعتی قبل در حوالی میدان قزوین منتظر مشتری بودم که مرد میانسال دوباره به سراغم آمد و از من خواست تا فرش‌هایش را بارگیری کنم و به مقصد برسانم. او سوار خودروام شد و با هم به طرف سه راه آذری به راه افتادیم. در میان راه تلفنی با فردی در حال حرف زدن بود که مدعی شد آن کسی که قرار بوده فرش‌ها را به او تحویل بدهد، الان در خانه نیست و باید ساعتی منتظر او باشیم. پس از این مرد میانسال دو پرس غذا همراه دو نوشابه خرید و به داخل خودرو آورد و با هم خوردیم. دقایقی بعد هر دو از خودرو پیاده شدیم که ناگهان احساس سرگیجه کردم و چشمانم تار شد. در همین لحظه متوجه شدم که مرد میانسال خودروی مرا به حرکت در آورد و من هم از هوش رفتم تا اینکه داخل بیمارستان به هوش آمدم و فهمیدم او مرا با نوشابه مسموم بی‌هوش و خودروام را همراه 400 هزار تومان پول نقد و تلفن همراهم سرقت کرده است. پس از طرح این شکایت، پرونده به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی، بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 برای بررسی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.
در حالی که چند روزی از حادثه Incident نگذشته بود، مأموران دریافتند سارق با شاکی تماس گرفته و به بهانه دریافت مژدگانی خودروی وی را تحویل داده است.  مأموران در تحقیقات بعدی با چندین شکایت مشابه روبه‌رو شدند که همگی حکایت از آن داشت سارق میانسال به همین شیوه تعداد زیادی خودروی نیسان از تهران، شهریار و شهرهای شمالی سرقت کرده است و چند روز بعد با صاحبان خودرو تماس گرفته و به بهانه نشان دادن آدرس خودروی سرقتی از شاکیان مژدگانی دریافت کرده و خودروهای آنها را تحویل داده است. 
در نهایت مأموران چند روز قبل موفق شدند متهم را هنگام دریافت مژدگانی از یکی از شاکیان دستگیر کنند. متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرا منتقل شد و به سرقت پنج خودروی نیسان اعتراف کرد. وی گفت: خانه‌ام در شهریار است، اما اهل یکی از شهرهای شمالی کشور هستم و کارم پرتقال‌فروشی است. سال قبل حدود 20 میلیون تومان از باغداری در شمال پرتقال خریدم، اما متأسفانه به خاطر سرمازد‌گی تمامی پرتقال‌ها یخ زد و سرمایه‌ام از بین رفت و ورشکسته شدم. پس از این با مشکل مالی روبه‌رو شدم که تصمیم به سرقت گرفتم. من به بهانه انتقال باری، خودرو ی نیسانی را کرایه می‌کردم و بعد با نوشیدنی راننده را بی‌هوش و خودرواش را سرقت می‌کردم. پس از سرقت اموال داخل آن با راننده تماس می‌گرفتم و می‌گفتم که محل پارک خودروی سرقتی شما را می‌دانم و پس از گرفتن مژدگانی، آدرس محل پارک خودرواش را می‌دادم.
متهم پس از بازجویی برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

با دوست نادر خیلی صمیمی شدیم و شب به شوهرم قرص خواب دادم و ...

نام این مرد صبح انتخابات از لیست کاندیداها پاک شد / او شکایت کرد

مدعی واسطه امام زمان (عج) در فردیس دستگیر شد / زن ها خانه او را زیارت می کردند و ...

ماجرای مرگ مرموز همسر مامور پلیس در بیمارستان فیاض بخش + عکس

کناره گیری کارگردان معروف از کارگردانی فیلم جدیدش به دلیل خودکشی دخترش

مرگ عجیب نفر اول شورا یک روز پس از اعلام نتایج / علت مرگ او چه بود؟ + عکس

خودکشی مرد قوی هیکل در بزرگراه امام علی(ع)+فیلم و عکس

اتفاقی به خانه برگشتم و شوهرم را با زنی بزک کرده در شرایط بد دیدم! و ...

پیرمرد من را با ماشین به بیابان های ورامین برد و آزارم داد..

عذرا شوهر داشت و دست از سرم بر نمی داشت تا اینکه ...

3 مرد پس از آزار شیطانی دختر 15 ساله او را از درخت آویزان کردند!

ارتباط شوم یک مرد عرب با 300 مرد در دوبی

فیلمی از یک روح که وسط جاده نشسته بود +تصاویر

عکس روح یک دختر در عکس یادگاری جنجال به پا کرد؟ + تصاویر

تصاویر لحظه به شهادت رسیدن رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا و سرباز همراهش + جزئیات

دعواِی دختر دانشجو خشن در رستوران + فیلم

شکنجه وحشیانه تازه داماد در بام تهران + عکس

من هم که شوهر داشتم، آلوده رفتار بوالهوسانه شده بودم که فهمیدم میترا و شیما در میهمانی شبانه بلا سرشان آمده و ...

این زن زیباترین مجرم زن شناخته شد +عکس

 

کدخبر: 266488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟