دختر 16 ساله در حالی که اشک هایش بر کبودی های صورتش می چکید و آرزو می کرد کاش هرگز آرزویش برآورده نمی شد، به کارشناس اجتماعی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: همه چیز از اول اردیبهشت سال گذشته شروع شد، چند ماه بود که پدرم را در تنگنا قرار داده بودم تا گوشی هوشمند سیاه رنگی برایم بخرد. وقتی با مخالفت پدرم روبه رو می شدم از شرمندگی نزد دوستان و فامیل سخن می راندم و به پدرم می گفتم وقتی این گوشی قدیمی رنگ و رو رفته را از کیفم بیرون می آورم، عرق شرم بر پیشانی ام می نشیند. من هم دوست دارم مانند دیگر دوستانم گوشی هوشمند داشته باشم تا از مطالب درسی گروهی بهتر بهره ببرم.

حتی برای تحریک پدرم عنوان می کردم حاضرم پول های توجیبی ام را جمع کنم تا به آرزویم برسم اما در واقع من خودم را فریب می دادم چرا که قصدم از داشتن گوشی هوشمند وارد شدن به شبکه های اجتماعی و گروه های تلگرامی بود. پدرم که هر روز با چشمان اشکبار و چهره غمگین من مواجه می شد به ناچار در روز تولدم هدیه کادوپیچی را به دستم داد. وقتی آن جعبه را باز کردم از خوشحالی فقط جیغ می کشیدم و بالا و پایین می پریدم. هدیه پدرم گوشی هوشمند سیاه رنگی بود که احساس می کردم زندگی ام را دگرگون می کند. بلافاصله به نصب شبکه های اجتماعی پرداختم و برای همه دوستانم پیام فرستادم. طولی نکشید که پیامک ناشناسی توجهم را جلب کرد. ابتدا توجهی نکردم ولی بعد پیام دادم که اشتباه گرفته اید. جوان 20 ساله ای که خود را دانشجو معرفی می کرد، دوباره با همان شماره پیام داد که شماره شما بسیار شبیه شماره تلفن برادر بیمارم است که از مدت ها قبل به خاطر اختلافات خانوادگی از او خبر ندارم.

آن جوان از من خواست به او برای یافتن برادرش از طریق شبکه های اجتماعی کمک کنم. این گونه بود که روابط پیامکی بین من و «یاسر» آغاز شد و مدتی بعد به دیدارهای حضوری انجامید. دیگر هر روز با هم در تماس بودیم و من زندگی را در ازدواج با یاسر خلاصه می کردم. طولی نکشید که خانواده هایمان در جریان روابط غیرمتعارف ما قرار گرفتند و با ازدواجمان مخالفت کردند. با این حال پدرم را تهدید کردم که اگر با خواسته ام مخالفت کند به خودم آسیب می زنم.

در نهایت ما بدون برگزاری هیچ گونه مراسمی ازدواج کردیم و به خانه خودمان رفتیم. این در حالی بود که خانواده هایمان هیچ حمایتی از ما نمی کردند و با مشکلات مالی شدیدی روبه رو بودیم. اما زندگی من زمانی غیرقابل تحمل شد که یاسر به خاطر سوءظن هایش ابتدا شبکه های اجتماعی را از گوشی تلفنم پاک کرد و بعد هم گوشی ام را از من گرفت. او می گفت احتمال دارد با افراد دیگری در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنی. هرچه تلاش می کردم به همسرم بفهمانم که اشتباه می کند، فایده ای نداشت. می گفتم این گوشی سیاه هدیه پدرم و یادآور خاطرات آشنایی من و تو است! ولی او توجهی نمی کرد و می گفت همین هدیه سیاه موجب ارتباط تو با دیگران می شود. وقتی گوشی را ندادم، به شدت کتکم زد و مرا از خانه بیرون انداخت. حالا آرزو می کنم که...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

پزشک در اتاق معاینه کاری با من کرد که شرم دارم بگویم / این زن آخرین بیمار بود که ... +عکس

آتش نشان فداکار ایرانی قربانی یک ماسک شد!+ عکس

فرشاد مرا به تفریحگاه خارج از تهران برد و ... / این دختر می خواهد از من پول جراحی بینی بگیرد و باج می خواهد!

یاسر چند روز بعد از ازدواج گوشی ام را گرفت و گفت شاید مثل ارتباطی که با من داشتی با مردهای دیگر هم ارتباط بگیری!

ناگفته های شیطانی سوسن راز مردی که با شخصیت های مهم عکس داشت را لو داد+عکس

آمنه می خواست راز ارتباط شیطانی ام را به همسرم بگوید و ...

بلای وحشتناکی که سر زن بیوه در محیط کارش آمد +عکس

خواهر 5 ساله قاتل برادر 4 ساله اش شد / در شهرستان رستم رخ داد

دستگیری مرد 26 ساله و دختر 19 ساله پشت شمشادهای پارک

خارج از شهر دامنم را لکه دار کرد و فیلم گرفت .. / این دختر می خواست آبرویم را پیش زنم ببرد و من ...

زن 38 ساله نوزادش را خودش در خیابان به دنیا آورد! / در فریدون شهر رخ داد + عکس

سقوط مرگبار دختر دانش آموز در اردوی تفریحی+عکس

ماجرای دعوای شدید عروس و داماد کرجی در اتاق حجله چه بود؟

محاکمه جوان عراقی به خاطر قتل پیرمرد ایرانی

مرگ تلخ حیوانات در آتش انبار کاه / کبوتر بخاطر تخم هایش لانه را ترک نکرد + عکس

دفاع عجیب کارگر طلاسازی / مرا به باغی برد و ...

سلفی گرفتن نوجوان بی احتیاط برایش دردسرساز شد! + فیلم

شوت شدن یک مرد با جفتک فیل + فیلم

فیلم لحظه آتش گرفتن عروس هنگام گرفتن عکس یادگاری +فیلم و عکس

ببیند چه بلای سر خودروی پلیس راه آمد + عکس

فرار دختر 17 ساله ار اسارتگاه مرد شیطان صفت

فوری/ سرقت مسلحانه از طلافروشی در خیابان دولت آباد / 2 مامور و 4 سارق در درگیری مسلحانه مصدوم شدند +عکس

درگیری فیزیکی عباس جدیدی و دبیر در صحن شورا

لیست امید انتخابات شورا در 8 مرکز استان پیروز شدند + جزئیات

 

کدخبر: 266287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟