کشف یک تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه قاچاقچیان با پلیس

به گزارش رکنا، سردار احمد علی گودرزی رییس پلیس Police استان فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs ا با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، از فعالیت یک باند قاچاق Contraband مواد مخدر مطلع شده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه افزود: در این راستا تیمی از مأموران در مسیر شیراز – مرودشت حوالی گردنه "باجگاه" حاضرشدند و با برپا کردن ایست بازرسی اقدام به کنترل نامحسوس خودروهای عبوری کردند.
رییس پلیس استان فارس ادامه داد: ماموران در کاوش های پلیسی به دو خودروی پژو 405 و یک خودروی لیفان مشکوک شده و دستور ایست برای آنها صادر شد اما سرنشینان این دو خودرو بدون توجه به دستور پلیس پا به فرار Escape گذاشته و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند.
سردار گودرزی گفت: تیم های پلیسی پس از دو ساعت درگیری مسلحانه موفق شدند هر 3 خودرو را متوقف کنند و 4 قاچاقچی Smuggler مسلح نیز در این عملیات دستگیر شدند.
وی ادامه داد:: در بازرسی دقیق از خودرو لیفان یک تن مواد مخدر شامل 700 کیلو تریاک و 300 کیلو حشیش کشف و همچنین یک قبضه اسلحه غیر مجاز از قاچاقچیان کشف شد.
رییس پلیس استان فارس افزود: مأموران پلیس فارس در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟