سرهنگ"ماشاالله ملایی"‌گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق Contraband از استان های جنوبی به مرکز کشور از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط خودرویی با خبر شدند، لذا شناسایی خودرو در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت:مامورین پس از کنترل محورهای مواصلاتی خودرو مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضایی اقدام به توقیف خودرو در محور "جیرفت- بلوک"کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از خودرو مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل دو دستگاه جارو برقی ،یک دستگاه چرخ گوشت،هشت عدد اتو برقی، و تعداد زیادی ظروف و لوازم آشپزخانه کشف شد.

ملایی با با بیان اینکه ارزش این محموله کالای قاچاق کشف شده 100 میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: همکاری مردم در ارائه گزارشات در ارتباط با قاچاق کالا در کنار تغییر رویکرد هموطنان عزیز از خرید کالای خارجی و روی آوردن به مصرف کالای داخلی و آگاه سازی عمومی نسبت به ضرر و زیان های هولناک اقتصادی استفاده از اجناس خارجی می تواند از مکمل های قوی مبارزه با کالای قاچاق قلمداد شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟