به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی پیش سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های گوشی قاپی و کیف قاپی از زنان دستور داد تا تیمی ازماموران تجسس کلانتری 13 قدس برای دستگیر عاملان این سرقت Stealing ها وارد عمل شوند.
ماموران در این مرحله به بررسی دروبین های مداربسته در محل های سرقت پرداختند و تصویر یکی از متهمان به دست آمد اما در تجسس ها مشخص شد که این سارق تازه کار است و سابقه ای ندارد.
در گام بعدی ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی پی بردند یکی از متهمان که میلاد نام دارد به تازگی از شهرستان هندیجان به آبادان آمده و با همدستی یکی از متهمان سابقه دار که حاتم نام دارد دست به سرقت می زنند.
بدین ترتیب ردیابی های پلیسی کلید زده شد و ماموران با شناسایی مخفیگاه دزدان در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری 2 کیف قاپ حرفه ای شدند.
میلاد در اعترافاتش گفت: مدتی بود که به شهر هندیجان آمده بودم و حاتم وقتی دید موتورسوار حرفه ای هستم پیشنهاد سرقت داد اما ابتدا قبول نکردم اما وقتی در برابر هیجان سرقت قرار گرفتم تصمیم به همکاری با حاتم را گرفتم.
وی گفت: در ماجرای سرقت هایمان سهم من تنها هیجان فرار Escape از دست طعمه هایمان بود و هر چه پول به دست آمد را حاتم برمی داشت.
بنا به این گزارش، 2 متهم با قرار وثیقه روانه زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 264467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟