قتل ناموسی در خیابان اتابک تهران + عکس
به گزارش پرونده،  شامگاه 11 آذرماه سال 95 بود که کارکنان بیمارستانی قتل Murder مرد جوانی را به مأموران پلیس خبر دادند.  لحظاتی بعد تیمی از مأموران روانه بیمارستان شدند. بررسی‌ها نشان داد چند روز قبل درگیری خونینی بین چند مرد جوان در حوالی خیابان اتابک رخ داده است که در جریان آن مقتول با اصابت چاقو به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. همچنین مشخص شد در این درگیری مرد جوان دیگری از طرف مقابل هم زخمی شده است. با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور قاضی منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی وارد عمل شدند.
مأموران در نخستین گام از مرد زخمی که بهمن نام دارد، تحقیق کردند. وی گفت: در خانه دوستم صفدر بودم که همسرش به خانه آمد و گفت چند مرد جوان مزاحم او شده‌اند.
پس از این دوستم به داخل خیابان رفت و با مقتول که مست بود، درگیر شد. من برای میانجیگری به داخل خیابان رفتم و قصد داشتم دوستم را به خانه بیاورم که ناگهان چوبی به سرم خورد و از هوش رفتم و دیگر هیچ چیز نفهمیدم. مأموران در ادامه صفدر را بازداشت کردند. وی نیز در بازجویی‌ها قتل را انکار کرد و مدعی شد وقتی دوستم با چوب زخمی شد متوجه نشدم که چه کسی به مقتول ضربه زد. دو متهم صبح دیروز برای آخرین دفاع به دادسرای جنایی منتقل شدند. در حالی که دلایل حکایت از آن دارد صفدر قاتل The Murderer است، وی با تکرار حرف‌های قبلی‌اش قتل را انکار کرد.
وی وقتی متوجه شد خانواده مقتول برای او درخواست قصاص دادند، گفت: مرا قصاص نکنید. من از مرگ می‌ترسم و از خانواده مقتول درخواست بخشش دارم. من حاضرم تا آخر عمر در زندان Prison بمانم و موهایم مثل دندان‌هایم سفید شود، اما قصاص نشوم. وی در ادامه گفت: درگیری ما به خاطر ایجاد  مزاحمت برای همسرم رخ داد و واقعاً در درگیری من متوجه نشدم چه کسی مقتول را با چاقو زد. دو متهم پس از آخرین دفاع به دستور قاضی منافی‌آذر روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 263752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟