زن طراح علاقه زیادی به تغییر دکوراسیون خانه‌اش داشت، اما این ذوق و شوق او برای تغییر، شوهرش را عصبانی کرد و زندگیشان را به بن‌بست رساند. مرد جوان زمانی که در مقابل قاضی Judge دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی‌اش گفت: یک‌سالی می‌شود که با فرانک ازدواج کرده‌ام. فرانک در رشته طراحی دکوراسیون درس خوانده بود و به این کار علاقه بسیار زیادی داشت. تا جایی که بعد از عقد، هیجان زیادی برای طراحی دکوراسیون خانه‌مان داشت. آن‌قدر زیاد که ما مجبور شدیم 20 ماه نامزد بمانیم تا کار طراحی خانه‌مان تمام شود. فرانک هر روز یک طرح جدید به ذهنش می‌رسید و سفارش وسایل جدید می‌داد. دیگر کلافه شده بودم، اما وقتی هیجانش را می‌دیدم حرفی نمی‌زدم. با خودم گفتم خانه خودش است و دوست دارد اولین کارش را بر روی خانه خودش انجام دهد. آن زمان حتی کوچک‌ترین اعتراضی هم نکردم. تا این‌که بالاخره کار تمام شد و ما پس از برگزاری مراسم جشن عروسی زندگی مشترکمان را آغاز کردیم، اما تازه پس از آغاز زندگی مشترک بود که متوجه شدم، فرانک تب شدیدی نسبت به تغییر دکوراسیون دارد. او نه‌تنها خانه خودمان بلکه هرجا می‌رود، دوست دارد دکور آنجا را تغییر دهد. باور نمی‌کنید اما در این مدت یک سال، نزدیک به ده بار دکور خانه‌مان را عوض کرده است. گاهی وقت‌ها از سر کار که به خانه برمی‌گردم می‌بینم تمام وسایل جابه‌جا شده است. برای این‌کارش هم هر بار وسیله‌ای جدید می‌خرد تا برای دکور جدیدش مناسب باشد. این آخری‌ها چندبار به او تذکر دادم و حتی با هم دعوا کردیم. ولی فرانک دست از این کارش برنداشت. تا این‌که آخرین بار وقتی از سرکار به خانه برگشتم و باز هم دیدم که دکور خانه تغییر کرده، با او درگیر شدم. این درگیری آن‌قدر بالا گرفت که فرانک وسایلش را جمع کرد و از خانه قهر کرد و دیگر برنگشت. چند روزی منتظر ماندم، ولی وقتی فرانک برنگشت تصمیم گرفتم به زندگی با این زن برای همیشه پایان دهم. فرانک اصلا زن عاقلی نیست و من نمی‌توانم در کنارش خوشبخت باشم.

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط به‌خاطر کارم دوست دارم طرح‌های مختلف را در خانه‌ام امتحان کنم، تا در آینده بتوانم طراح دکوراسیون موفقی باشم. اما کوروش به جای این‌که مرا تشویق کند و در کنارم باشد، مرتب غر زد و دعوا به راه انداخت. همیشه مرا تحقیر کرد و باعث شد که اعتماد به نفسم را از دست بدهم. این مرد به جای این‌که در زندگی باعث پیشرفتم شود، بدتر مرا سرکوب کرد. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.

در پایان این جلسه نیز قاضی رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست تا در این فرصت بیشتر در مورد طلاق فکر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مهرداد در خانه مجردی اش مرا در اختیار دوستانش قرار داد!

پرونده کثیف 2 معلم شیطان صفت در کلاس های خصوصی + عکس

اقدام شیطانی با زن بیمار داخل پراید + عکس

قتل در اتاق هتل به خاطر پیشنهاد بی شرمانه!+ عکس

داور فوتبال مست وارد بازی شد و کارت قرمز گرفت +فیلم و عکس

دختران پولدار حرف های این دختر تاجر را بشنوید و عبرت بگیرید!+فیلم و عکس

فیلم نجات دختر 19 ساله از چاله ای که در آن زنده بگور شده بود/ پلیس در تعقیب یک تاجر است + عکس و جزئیات

تصاویر کثیف از خانه یک مرد شیطان صفت و بی رحم / او از قربانیان عکس های برهنه می گرفت و ...

خواستگاری شوم از دختر ایرانی در استانبول / این دختر از ترس آبرو به پلیس ایران پناه برد و ...+ عکس

کار کثیف پدر سنگدل با پریا 12 ساله / پشت در خانه پدری چه گذشت؟

پایان شوم سرنوشت شبنم در خیابان نظام آباد / او اصرار داشت تا با من ارتباط داشته باشد

نقشه زشت یک مرد برای دزدی از صمد دوره گرد در تبریز

حرکت زیبای زن شجاع برای پایان دادن به دعوای شدید دو مرد قوی هیکل +فیلم

اسیر هوس های کثیف مردی شیطان‌صفت شدم / اگر شوهرم بفهمد چه غلطی کرده‌ام دق می‌کند!

با همسرم در حال دعوا بودیم که بلا بر سر دخترم نازل شد!

ناصر با زن شوهردار ارتباط شیطانی داشت / او نمی دانست فریبا با مردان دیگر هم رفت و آمد دارد تا اینکه ...

دردسر بزرگ برای دختر 20 ساله در خیابان جردن تهران / اشکان به بیمارستان رفت و ...

رفتارهای زنم باعث شد که با دختری جوان ارتباط برقرار کنم و ...

اسیر هوس های کثیف مردی شیطان‌صفت شدم / اگر شوهرم بفهمد چه غلطی کرده‌ام دق می‌کند!

 

 

کدخبر: 263648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟