این دختر جوان که بسیار خوش‌سر‌وزبان بود، خیلی زود از سیر تا پیاز زندگی‌مان سردرآورد. او از اختلاف‌های من و فرزانه مطلع شده بود و چندبار به بهانۀ اینکه می‌خواهد میانجی مشکلات ما باشد، به من تلفن زد. او با نگاه زیرچشمی و لبخندهای شیطانی‌اش، دلم را لرزاند و اصلا نفهمیدم چطور اسیر هوس‌های کثیفم شدم. دختر جوان با سوءاستفاده از خلأ عاطفی بین من و همسرم به خودش اجازه داد برایم پیامک‌های عاشقانه ارسال کند.

همسرم که نمی‌دانست چه مار خوش‌خط‌وخالی را به خانه و زندگی‌مان راه داده است، همچنان از دوستش تعریف می‌کرد. متأسفانه رابطۀ مخفیانۀ من و این دختر زمانی فاش شد که همسرم نیز تحت‌تأثیر حرف‌های او، به من احساس تنفر پیدا کرده بود. فرزانه تقاضای طلاق داد و ما بعداز کشمکش‌های زیاد باوجود تلاشی که برای حفظ زندگی‌ام می‌کردم، از یکدیگر جدا شدیم. آن دختر نیز که تازه فهمیده‌ام معتاد Addicted است، با روشن‌شدن رابطه‌ای که در حد ابراز عشق و علاقه در فضای مجازی بود، مرا ترک کرد. چندماه از این ماجرا می‌گذرد و دلم برای بچه‌ام تنگ شده است. به مرکز مشاورۀ پلیس Police معرفی شده‌ام. می‌خواهم از همسرم خواهش کنم به خانه برگردد. غرور من و لج‌بازی‌های همسرم باعث شد از هم دور شویم و ازطرفی اعتماد بیجای فرزانه به دختر جوان این‌طور بی‌آبرویمان کرد و اسمم‌مان را سر زبان دوست و آشنا انداخت. ما هردو اشتباه کردیم و امیدوارم بتوانیم گذشته را جبران کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

قتل در پارتی شبانه پسر سفیر آمریکای لاتین در تهران / بازیگران مشهور و فوتبالیست های سرشناس در میهمانی شبانه چه می کردند؟

شکنجه خوفناک علی در آشپزخانه / طناب دور گردن او را 3 نفری کشیدند! +عکس

وقتی در حیاط را باز کردم جوان مست مرا با کتک به داخل اتاق برد و ...

این مرد خطرناک را می شناسید / او دست به یک گروگانگیری مرموز در تهران زد و ناپدید شد + عکس

این ابلیس از اعدام گریخت / فرهاد را از پارک به خانه بردم و ... +عکس

شک بیش از حد زن برای شوهرش دردسرساز شد / او باید کارت بکشد! + عکس

«کریم آباد» رفسنجان درسوگ 8 زن وکودک + عکس قربانیان و حادثه

زن شوهردار تهرانی در دام شیطانی یک مرد با گریم خاص افتاد / او یک فیلم غیر اخلاقی از من برای شوهرم فرستاد و ...

 

 


 

کدخبر: 263487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟