محموله های مخوف کامیون های میوه برای تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس Police پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: در بررسی و تحقیقات انجام شده از سوی مأموران انتظامی کلانتری 171 مصطفی خمینی تهران بزرگ، مشخص شد یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر Drugs به نام قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر  را با کامیون حمل بار میوه به تهران حمل کند. 
این مقام انتظامی افزود: بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و در ادامه دستور بازداشت متهم و بازرسی از کامیون موصوف صادر که سریعاً عوامل کلانتری 171 مصطفی خمینی به میدان تره بار مرکزی اعزام شدند. کامیون موصوف که حاوی سیب زمینی بود در محل مشاهده شد که خودرو به همراه صاحب بار برای بررسی به کلانتری منتقل شدند. 
وی در ادامه بیان کرد: ماموران انتظامی با حضور صاحب بار، کامیون را بازرسی کردند و مقدار 112.250 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در 18 بسته در داخل لوله های پلاستیکی به صورت ماهرانه ای در لابه لای جعبه های سیب زمینی جا سازی شده بود کشف و ضبط شد. 
بستو در پایان اذعان کرد: ضمن توقیف کامیون، پرونده متهم تکمیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 263443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟