تصاویر منتشر شده از خانه این متهم روانی نشان می دهد که مجرم در حالیکه پشت کامپیوتر خود در خانه کثیفش نشسته تصویر مستهجن کودکان را در شبکه های مجازی جستجو ویا به فروش رسانده است.
ماموران پلیس Police در خانه این مرد 53 ساله تشک های کثیف، کفش کودکان، لباس های بچگانه زیادی پیدا کرده اند. قربانیان وی در حالیکه لباس بر تن نداشته اند در مقابل دوربین عکاسی اش قرار گرفته و تصاویرشان هزاران دلار در فضای مجازی فروخته شده است.
بنا بر اطلاعات پلیس متهم « دیوید تیموتی دیکین »اهل ایلینوی امریکاست اما 17 سال گذشته را در فیلپین گذرانده است.
یک کارشناس پلیس در این بار بیان کرد که در خانه این مجرم جنسی مقادیر زیادی ابزار سوء استفاده و آزار و شکنجه Torture کودکان وجود دارد که نشان می دهد این مرد تا چه بی رحم و شیطان Evil صفت بوده است.
محققان پلیس در زمان دستگیری در خانه این متهم مقداری متامفتامین نیز یافته اند که گمان می رود متهم به قربانیان خردسال خود می خورانده تا نیت شوم خود را اجرایی کند.
ماموران پلیس فیلیپین بیان کردند که این متهم را در عملیات گسترده شکار مجرمان جنسی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر کرده اند.
مجرمان پدوفیلیا علاقه خاصی به آزار و سوء استفاده از کودکان زیر سن قانونی دارند.
اطلاعات منتشر شده پلیس نشان می دهد که متهم در زمان دستگیری در مقابل ماموران مقاومت کرده و از استرس زیاد چهره اش کاملا نگران به نظر می رسید.برای

کدخبر: 263335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟