مادر ۲۰ ساله قتل نوزاد یکروزه‌اش را گردن گرفت+عکس

این جنایت که یکی از دردناک‌ترین جنایات سال گذشته به شمار می‌رفت شامگاه 29 اسفند سال گذشته در شهرک شهید رجایی مشهد رخ داد. آن شب امدادگران اورژانس پس از دریافت تماسی تلفنی راهی خانه‌ای در این منطقه شدند و در آنجا زن جوانی را دیدند که به‌خاطر وضع حمل در داخل خانه دچار خونریزی شده بود.
کمی آنطرف‌تر و داخل کیسه‌ای پلاستیکی نوزاد بی‌جان او به چشم می‌خورد و آنها مادر و نوزاد را به بیمارستان منتقل کردند. وقتی در بیمارستان مشخص شد که نوزاد به‌دلیل اصابت ضربات جسمی نوک تیز به قتل Murder رسیده است، ماجرا به قاضی کاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد گزارش و به این ترتیب تحقیقات درباره این حادثه Incident هولناک آغاز شد.
مادر نوزاد نخستین کسی بود که تحت بازجویی قرار گرفت. این زن 20ساله گفت: زمستان سال 94 با همسر اولم ازدواج کردم. اما ازدواج ما دوام چندانی نداشت و اسفند همان سال از هم جدا شدیم. با این حال چند ‌ماه بعد دوباره تصمیم گرفتیم با هم زندگی کنیم ولی باز هم نتوانستیم به این زندگی مشترک ادامه دهیم و در نهایت جدا شدیم.
زن جوان ادامه داد: مدتی بعد با همسر دومم آشنا شدم و با او به‌صورت موقت ازدواج کردم. وقتی زندگی مشترک‌مان شروع شد، فهمیدم که از همسر اولم باردارم. ماجرا را از همسرم دومم پنهان کردم و به او می‌گفتم که به یک بیماری مبتلا هستم و وضعیت ظاهری‌ام به‌خاطر کیستی است که در بدنم است. اما در نهایت او در جریان ماجرا قرار گرفت و سر ناسازگاری گذاشت. وقتی زمان به دنیا آمدن فرزندم رسید، به بیمارستان نرفتم و شب حادثه خودم فرزندم را به دنیا آوردم و با قیچی بند نافش را بریدم اما پس از آن شوهرم او را به گوشه‌ای برد و به قتل رساند.
بعد از آن هم به‌دلیل خونریزی شدید من، اورژانس را خبر کرد و ما به بیمارستان منتقل شدیم که در آنجا راز قتل نوزادم فاش شد.
با اعترافات این زن، شوهر او نیز بازداشت شد. این مرد اما مدعی شد که بی‌گناه است و گفت: من اصلا نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده است. شب حادثه وقتی به خانه آمدم، همسرم را در سرویس بهداشتی دیدم که دچار خونریزی شده و نوزادش مرده بود. برای همین با اورژانس تماس گرفتم و کمک خواستم.
در چنین شرایطی قاضی جنایی این زن و شوهر را بازداشت کرد و روز گذشته متهمان راهی محل حادثه شدند تا صحنه قتل را بازسازی کنند. زن جوان زمانی که وارد خانه شد و قصد داشت شب جنایت را توضیح دهد، همه اعترافات قبلی‌اش را پس گرفت و مدعی شد که شوهرش بی‌گناه است و نوزادش را خودش به قتل رسانده است.
او گفت: فرزندم را مانع خوشبختی‌ام می‌دیدم. من زندگی سختی داشتم. وقتی بچه‌ بودم، پدرم در جریان یک درگیری، به جرم Crime قتل دستگیر و به  قصاص محکوم شد. مادرم هم مرا ترک کرد و من نزد پدربزرگم بزرگ شدم. پس از آن به خانه عمویم در مشهد آمدم اما عمویم هم زندگی راحتی نداشت. برای همین بود که پس از جدایی از شوهر اولم با شوهر دومم ازدواج کردم تا سربار کسی نباشم.
او ادامه داد: شب حادثه، زمان زایمان که رسید در خانه تنها بودم. خودم نوزادم را به دنیا آوردم و پس از آن او را به قتل رساندم و جسدش را داخل کیسه گذاشتم. وقتی شوهرم آمد و من به بیمارستان منتقل شدم، او از ترس بیمارستان را ترک کرد. خیلی ناراحت شدم و برای همین تصمیم گرفتم جنایت را به گردن او بیندازم تا انتقام بگیرم. اما حالا پشیمانم و تصمیم گرفته‌ام حقیقت را بگویم.
با اظهارات جدید زن جوان، قاضی میرزایی دستور انتقال هر دو متهم به زندان Prison را صادر کرد تا دور جدید تحقیقات، صحت ادعاهای جدید این زن را فاش کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

زایمان پنهانی عروس کاشمری در سرویس بهداشتی

پسر همسایه پس از ارتباط پنهانی با من به شوهرم خبر داد!

تصاویر بازسازی صحنه قتل مرد عراقی در خیابان دولت از سوی دختر تاجر تهرانی

راز پیامک های شرم آور کارگر زن برای مرد کارخانه دار

بلای وحشیانه و شیطانی که 2 دوست شوهرم هنگام خماری او در خانه بر سرم آوردند

قاتل بیل به دست در زندان مشهد اعدام شد

خواب 2 ساعته خلبان مسافربری هنگام پرواز او را به دردسر انداخت / یک مسافر این ماجرا را لو داد +عکس

انتقام شرم آور زن دوم از شوهر بی وفا+عکس

نقشه کثیف دختر و یک مرد غریبه برای مادرش / غذای نذری خوردیم و بیهوش شدیم ...

نجات دختر 2 ساله از دهان تمساح

تهدید پلیس با اسلحه قلابی این شوخی را مرگبار کرد+عکس

حمله صاحبخانه با چاقو به پاتوق شیطانی مستجرش / دادگاه تهران رسیدگی کرد + عکس

شوهر می خواهد ارتباط پنهانی اش را زن پولدار را رسمی کند!

قاتل زن ثروتمند به خاطر عدم پیگیری فرزندان قربانی از زندان آزاد شد+ عکس

مرد خوش هیکل در شهریار دستگیر شد / کارهای اطلاعاتی نشان داد در خانه او چه می گذرد + عکس

زنی که شوهرش را در خیابان پیروزی تکه تکه کرد، افسردگی دارد+عکس

بلایی که قرار بود بر سر پسر ساله بابلی در چاله تعویض روغنی بیاید +فیلم

باز هم حادثه در معدن زغال سنگ/این بار در دامغان رخ داد

 

کدخبر: 263142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟