دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با 25 مورد سرقت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ واحدنورمحمدی رئیس پلیس Police شهرستان بهارستان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing محتویات خودرو در شهرستان بهارستان، ماموران پلیس اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار  خود قرار دادند. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سرانجام موفق شدند دو نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در یک عملیات ویژه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند. 
وی افزود: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس جرم Crime خود را قبول داشته و در ادامه به 25 فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان بهارستان اعتراف کردند.
نورمحمدی در پایان ضمن توصیه های انتظامی جهت پیشگیری اینگونه سرقت ها از شهروندان خواست: بانصب دزدگیر و قفل مرکزی، استفاده از پارکینگ های عمومی و اختصاصی و رها نکردن وسیله نقلیه در معابر عمومی زمینه ارتکاب جرم را از فرصت طلبان و سارقان گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 263140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟