ماجرای 50 اتاق پرس شده خودروهای سرقتی + عکس

رئیس پلیس Police مشهد روز گذشته به تشریح ماجرای این پرونده پرداخت و گفت: از مدتی قبل ماموران کلانتری شهرک مهرگان از طریق انجام یک سری فعالیت های پلیسی و اطلاعاتی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد: برخی از خودروها که اعضای باندهای سرقت Stealing آنان را از مناطق مختلف شهر به سرقت می بردند در حاشیه شهرک مهرگان اوراق می شود اما هیچ گونه مدارک مستندی در این باره وجود نداشت.

سرهنگ محمد بوستانی اضافه کرد: از آن جا که هرگونه اطلاعات مردمی می تواند سرنخ مهمی برای پلیس باشد ماموران انتظامی نیز ماجرای اوراق کردن خودروهای سرقتی را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات گسترده خود را در این باره آغاز کردند. مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: تجزیه و تحلیل های کارشناسی در این باره بیانگر آن بودکه عوامل سرقت و یا مالخران خودروهای سرقتی باید مکان بزرگی را در مناطق حاشیه ای شهرک به این کار اختصاص داده باشند بنابراین عملیات پلیس به طور غیرمحسوس در نقاط خلوت و حاشیه ای ادامه یافت تا این که عصر روز سه شنبه گذشته، سوله ای بزرگ که رفت وآمدهای مشکوکی در آن جا صورت می گرفت توجه نیروهای انتظامی را به خود جلب کرد. بنابراین به دستور سرهنگ عبداللهی (سرکلانتر شرق) گروهی از ماموران کلانتری شهرک مهرگان به سرپرستی سروان حمیدی (رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و به طور نامحسوس به تحقیق در اطراف سوله مذکور پرداختند. نمایان شدن بخشی از صندوق عقب یک خودرو 206 که پلاک آن مشخص بود، موجب شد تا ماموران کلانتری شماره پلاک مذکور را از سیستم فرماندهی استعلام کنند. وی خاطرنشان کرد: نتیجه استعلام نشان می داد که خودروی مذکور سرقتی است و اسفند سال گذشته از مقابل پاساژ فردوسی مشهد به سرقت رفته است.

سرهنگ بوستانی گفت: این گونه بود که سوله مذکور به طور کامل در محاصره پلیس قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی، ماموران وارد سوله شدند و تعدادی لاستیک و قطعات اوراق شده خودروهای پیکان و پراید را در حالی کشف کردند که اتاق برش خورده یک دستگاه خودروی زانتیا نیز در زیر کارتن های خالی قرار داشت. فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که کشف موارد مذکور موجب گسترده تر شدن عملیات پلیس شد، ادامه داد: جست و جو در نقاط مخفی این سوله بزرگ با دقت بیشتری صورت گرفت تا این که چند ساعت بعد ناگهان در یکی از اتاق های مخفی لاشه 50 خودرو کشف شد که اتاق های آنان با دستگاه های صنعتی پرس شده بود. سرهنگ محمد بوستانی افزود: با انتقال لاشه های پرس شده و قطعات دیگر خودروهای سرقتی به کلانتری، بررسی ها درباره عاملان خرید و یا سارقان خودروهای مذکور در حالی آغاز شده است که تحقیق از مالک سوله ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

ردپای عامل انسانی در فاجعه انفجار معدن در گلستان + جزئیات حادثه / عکس و فیلم

نوعروس اصفهانی 2 روز بیشتر داماد را تحمل نکرد و طلاق گرفت / از همان شب عروسی داماد از من خواسته های عجیبی داشت و ...

7 روز بود که صیغه مازیار شده بودم که با محسن قرار گذاشتم و شوهرم سر رسید و ...

وقتی پدرم اعدام شد...! / هادی پس از یک سال ارتباط راز زندگی ام را فهمید و رفت ...

سرنوشت شوم دختر جوان تهرانی که به یک قاتل دل باخته بود+ گفتگو

پایان تلخ یک داستان عاشقانه در اسلام آباد غرب / دختر جوان جواب رد داد و خواستگار... + فیلم شلیک در بازار

فوری / فوت تمامی گرفتاران در معدن گلستان / اجساد 21 نفر خارج شد +عکس

سرنوشت نامعلوم 7 معدنچی از یک روستا که در معدن گلستان گرفتار شده اند+ اسامی

وقتی وارد اتاق خواب دختر 16 ساله ام شدم، صحنه وحشتناکی روبرو بود و ... / پلیس قوچان تحقیقات را آغاز کرد

کار زشت مرد شیاد با خانواده یک اعدامی در کرج

شاهین از من چیزهایی می خواست که با مخالف اعتقاداتم بود / یک شب که همه خواب بودند نقشه ام را عملی کردم و ...

دستگیری جوان با پیراهن قشنگ در سکوی مترو تهران + عکس

برخورد زنجیره ای دختران دوچرخه سوار در یک مسابقه / دست وپای 15 دختر شکست+ فیلم و عکس

پایان تلخ یک داستان عاشقانه در اسلام آباد غرب / دختر جوان جواب رد داد و خواستگار... + فیلم شلیک در بازار

 

 

کدخبر: 262005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟