به گزارش رکنا، سرهنگ بوستانی رئیس پلیس Police مشهد مقدس با اعلام این خبر گفت: اهالی شهرک طرق مشهد ساعت ۱۰ صبح روز گذشته شاهد سر و صدا و عربده کشی های پسر جوانی بودند که تبر به دست به سوی خانواده اش حمله ور و برادرش را به وسیله چاقو از ناحیه دست چپ مجروح کرد.
این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان که دچار ترس و وحشت شده بودند با فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، مأموران کلانتری طرق در محل مورد نظر حاضر شدند.
وی اضافه کرد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیری این پسر ۲۵ ساله که از حالت عادی خارج و همچنان با تبر و چاقو و قمه اعضای خانواده‌اش را تهدید می‌کرد، وارد عمل شد، اما این فرد شرور با تبر به سمت یکی از مأموران انتظامی حمله ور و افسر پلیس را نیز از ناحیه آرنج دست مجروح کرد.
بوستانی گفت: مأموران کلانتری طرق با استفاده از قانون Law بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده و این در حالی بود که متهم همچنان مقاومت نشان می داد. 
رئیس پلیس مشهد مقدس اظهار کرد: پلیس با شلیک گلوله به پای چپ متهم او را زمین گیر و دستگیر و جوان ۲۵ ساله توسط تیم فوریت های پزشکی ۱۱۵ سریع به مرکز درمانی انتقال یافت.
وی گفت: برابر تحقیقات اولیه از خانواده این پسر شرور او به مواد مخدر Drugs صنعتی از نوع شیشه اعتیاد شدیدی دارد که دچار توهم شده و به سوی اعضای خانواده‌اش حمله کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟