لو رفتن ماجرای فروش نوزاد دختر با  ثبت‌ نام در مدرسه + عکس

هفته گذشته زوجی میانسال برای ثبت‌نام دخترشان به مدرسه‌ای در یکی از شهرهای غربی کشور رفتند. مسئول ثبت‌نام با بررسی مدارک این دختر، متوجه دستکاری در شناسنامه‌اش شد.

او موضوع را به پلیس Police خبر داد. ماموران با احضار این زوج میانسال و تحقیقات اولیه متوجه شدند این دختر هفت ساله فرزند آنها نیست و کودک را از فردی خریده‌اند و شناسنامه نیز جعلی است.

با لورفتن این ماجرا و با توجه به این که محل تحویل کودک در تهران بود، پرونده با عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای جنایی تهران ارسال شد و قاضی Judge سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات را صادر کرد.

مرد میانسال به افسر تحقیق گفت: من و همسرم در یکی از شهرهای غربی کشور زندگی می‌کنیم. بیش از 10 سال بود که من و همسرم با هم زندگی‌مان را شروع کرده بودیم اما صاحب فرزند نشدیم. حتی خواستیم از بهزیستی سرپرستی کودکی را به عهده بگیریم اما پروسه کاری آنقدر طول کشید که موفق نشدیم کودکی را به فرزندخواندگی بگیریم.

وی افزود: حال همسرم خوب نبود و دوست نداشتم زندگی‌مان خراب شود. هر طوری بود می‌خواستم زندگی‌مان را حفظ کنم. هفت سال قبل، از طریق یکی از آشنایان متوجه شدیم خانواده‌ای در تهران به دلیل مشکلات مالی و شرایط سختی که در زندگی دارند، نمی‌توانند از فرزند خود نگهداری کنند. من همراه فرد آشنا به تهران آمدم. زمانی که به ملاقات آن خانواده رفتم، با نوزادی چند روزه روبه‌رو شدم.

مرد میانسال ادامه داد: بعد از چند جلسه گفت‌وگو با این خانواده با پرداخت مبلغی به آنها فرزندشان را تحویل گرفته و به خانه‌ام بردم. چون گواهی تولد نداشتیم. نتوانستیم برای دختر کوچولو شناسنامه بگیریم و از فردی شناسنامه جعلی خریدیم. از زمانی که این کودک پا به خانه‌مان گذاشت، حال و هوای زندگی‌مان عوض شد و غم جایش را به شادی داد.

وی گفت: به برکت وجود این دختر، همسرم بعد از چند سال صاحب دو فرزند شد. باورم نمی‌شد خدا به ما چنین لطفی کرده است. دختر هفت ساله‌مان را می‌خواستیم ثبت‌نام کنیم تا او به مدرسه برود که ماجرای نگهداری غیرقانونی او لو رفت. من و همسرم و دو بچه دیگرم به او وابسته‌ایم و نمی‌توانیم لحظه‌ای بدون او زندگی کنیم. دخترم نیز به همه وابسته است.

تحقیقات در این باره برای یافتن والدین اصلی این کودک هفت ساله ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟