ششم اردیبهشت‌ماه مردی سراسیمه راهی یکی از کلانتری‌های مشهد شد و گفت که دزدان خودروی پرایدش را به سرقت Stealing برده‌اند. او مدعی شد که داخل خودرواش پر از بسته‌های سیگار بوده و زمانی که وی ماشین را کنار خیابان پارک کرده بود، دزدان آن را دزدیده‌اند.

از آنجا که خودروی این مرد مجهز به جی‌پی‌اس بود، مأموران موفق شدند محل توقف آن را در یکی از کوچه‌های شهر شناسایی کنند. یکی از مأموران پلیس به همراه شاکی پرونده راهی محل شد و وقتی به آنجا رسید 2مرد را دید که خودروی مسروقه را کنار پراید دیگری پارک کرده و در حال انتقال بسته‌های سیگار به آن بودند. مأمور جوان شماره پلاک خودروی دیگر را هم از مرکز استعلام کرد که مشخص شد این خودرو نیز سرقتی است.

در چنین شرایطی وی وارد عمل شد و با نزدیک شدن به مردان جوان از آنها خواست دست‌هایشان را روی سرشان بگذارند اما در همین هنگام یکی از مردان جوان سلاحی از زیر پیراهنش بیرون کشید و به طرف مأمور پلیس نشانه رفت. مأمور جوان به سرعت خود را به داخل جوی آب پرت کرد و طولی نکشید که درگیری مسلحانه بین او و سارق جوان شروع شد. چندین گلوله رد و بدل شد تا اینکه مرد جوان و همدستش تلاش کردند سوار بر خودرو متواری شوند.

مأمور پلیس این بار خودرو را هدف گرفت و لحظاتی بعد خودرو متوقف و با رسیدن تیم کمکی پلیس، هر دو سارق دستگیر شدند. در این میان مشخص شد سارق مسلح هدف گلوله قرار گرفته که فورا به بیمارستان منتقل شد. از سوی دیگر ماجرا به کاظم میرزایی، بازپرس ویژه قتل Murder مشهد گزارش و در بررسی‌ها مشخص شد که سارقان دو برادر بودند که سوابق متعددی از سرقت در پرونده‌شان ثبت شده بود.

درحالی‌که یکی از سارقان در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بعدازظهر جمعه به بازپرس جنایی خبر رسید سارق مجروح در بیمارستان به کام مرگ رفته است. وی نیز دستور تحقیقات درخصوص رعایت قانون Law به‌کارگیری سلاح از سوی مأمور پلیس را صادر کرد تا مشخص شود وی هنگام شلیک به سارق این قوانین را رعایت کرده یا نه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟