3 نفر بودیم، من با آرزو ازدواج کردم و هومن هنوز به زنم علاقه داشت و ...+عکس

به گزارش رکنا، 23 دی ماه 93 مرد جوانی به نام میلاد همراه مادرش به کلانتری پاکدشت رفت و از ناپدید شدن همسر 22 ساله اش به نام آرزو خبر داد. این مرد گفت: دو سال است که با همسرم ازدواج کرده ام. او دیشب بعد از یک مشاجره خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت. حرف های ضد و نقیض این مرد شک پلیس Police را برانگیخت و وی به عنوان نخستین مظنون بازداشت شد.
ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که پلیس جنازه زن جوان را که داخل یک ساک برزنتی جاساز شده بود در حاشیه پاکدشت پیدا کرد.
به این ترتیب میلاد به جنایت Crime خانوادگی اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت.
این تازه داماد صبح روز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه امسال در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمدباقر قربان زاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در ابتدای جلسه پدر و مادر آرزو در جایگاه ویژه ایستادند و برای دامادشان حکم قصاص خواستند. پدر قربانی گفت: من و همسر و فرزندم از اقلیت های مذهبی ارامنه بودیم اما چند سالی بود که مسلمان شده بودیم که دخترم با میلاد ازدواج کرد. آنها زندگی بدی نداشتند و من نمی دانم چرا میلاد بی رحمانه دخترم ر ا کشت. 
سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و آرزو و یکی از دوستان صمیمی ام به نام هومن هر سه در یک شرکت خصوصی کار می کردیم. تا اینکه من به آرزو علاقمند شدم و به خواستگاری اش رفتم. بعد از خواستگاری بود که متوجه شدم هومن نیز به او علاقمند بوده است . بعد از ازدواج گمان می کردم آرزو و هومن همچنان با هم در ارتباط هستند به همین خاطر به آرزو مشکوک بودم. 
وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن شب از محل کارم به خانه برگشتم ولی متوجه رفتارهای عجیب آرزو شدم. دیروقت بود که دیدم آرزو در حال آماده شدن است. او لباس هایش را پوشید و گفت باید به دیدن یک نفر برود که با هم درگیر شدیم. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم سیم کامپیوتر را دور گردن آرزو پیچیدم و او را که بیهوش شده بود به حمام خانه بردم. خودم در اتاق مشغول سیگار کشیدن بودم که از داخل حمام صدایی شنیدم. وقتی به آنجا رفتم دیدم آرزو هنوز زنده است من با تیغ موکت بری رگ دست و گردن او را بریدم و دوش آب را باز گذاشتم . حالم بد بود و دچار تشنج شده بودم، وقتی به هوش آمدم به خانه مادرم رفتم و به دروغ گفتم آرزو قهر کرده و از خانه بیرون رفته است. صبح روز بعد یک چمدان خریدم تا جنازه را در آن جاساز کنم اما نشد. به همین خاطر جنازه همسرم را در یک ساک دستی گذاشتم و به حاشیه پاکدشت بردم. سپس آثار جرم را از خانه پاک کردم و همراه مادرم به پلیس آگاهی رفتم و گفتم همسرم ناپدید شده است. من واقعا عاشق همسرم بودم و فکر اینکه او به من خیانت Cheat کند دیوانه ام کرده بود. 
بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

پیشنهاد بی‌شرمانه آقای میلیاردر به بازیگر مشهور زن / شوهر این ستاره سینما شکایت کرده است+عکس

مادرم در غیاب من وقتی شوهرم خواب بود به سراغش رفت و ...

ورود میهمان ناخوانده از سقف سالن به باشگاه بدنسازی زنان+ عکس

حوادث توفان تهران +فیلم و تصاویر

وقتی متوجه ارتباط پنهانی زنم شدم او به من اعتراف کرد که با یک مرد رفت و آمد دارد ولی حالا...

وکیل شوهرم وقتی مرا دید پیشنهاد شرم آوری را به او داد

چشم بسته عاشق قیافه سعید شدم و نفرین مادرم روسیاهم کرد

احمد پنهانی وارد خانه محمد شده بود و ... / گردن او را در خیابان بریدند+ عکس

چند قصاب در آبادان به خاطر فروش گوسفند و بز مشکوک تحت تعقیب قرار گرفتند

پسر جوان به مادرش هم رحم نکرد و...

خودکشی عجیب زن جوان در آبادان

این مرد 3 بار طناب دار را دور گردنش انداختند اما اعدام نشد!

فیلم لحظه توفان در فرودگاه مهرآباد تهران

راننده زن با خودرو وارد سوپرمارکت شد! +فیلم و عکس

 

کدخبر: 259536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟