اشک پشیمانی یک دختر در دادگاه قتل پسر / او قصد شیطانی داشت و من ...+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه 17 مردادماه 93 به دنبال کشته شدن مرد 32ساله ای به نام علیرضا در خانه ای در بلوار فردوس در دستور کار ماموران کلانتری 133 شهرزیبا قرار گرفت.
شواهد نشان می داد این مرد و دختر مورد علاقه اش به نام مهسان در خانه یکی از دوستانشان میهمان بودند که بین آنها درگیری رخ داد و دختر جوان پس از مجروح کردن علیرضا به مکان نامعلومی گریخت.
جنازه به پزشکی قانونی منتقل و علت مرگ جراحت شدید و پارگی عروق دست اعلام شد.
19 روز از این ماجرا گذشته بود که تلاش پلیس Police برای ردیابی دختر جوان نتیجه داد و وی در غرب کشور بازداشت شد.
مهسان گفت: من و علیرضا به خانه دوست مشترک مان سولماز رفته بودیم تا در اسباب کشی به او کمک کنیم. بعد از پایان کار علیرضا برای خرید از خانه بیرون رفت. من و سولماز که هر دو به شیشه معتاد Addicted بودیم مشغول کشیدن شیشه شدیم. وقتی علیرضا به خانه برگشت من تحت تاثیر مصرف شیشه بودم و حال طبیعی نداشتم که با علیرضا درگیر شدم.
من به او گفتم می خواهم ارتباطم را با او تمام کنم اما عصبانی شد. من هم با چاقوی آشپزخانه یک ضربه به دست او زدم.
به دنبال اعتراف های دختر جوان وی در دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت: چون قبلا بارها با علیرضا درگیر شده و از سوی او کتک خورده بودم از او می ترسیدم. حتی او یکبار بینی ام را شکسته بود که از او شکایت کردم. 
آن روز وقتی بار دیگر با هم درگیر شدیم کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو یک ضربه به دستش زدم. اما من واقعا قصد کشتن Killing او را نداشتم و حتی فکر نمی کردم ضربه ای که به دست او زده ام بتواند منجر به مرگش شود.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به اینکه ضربه وارد شده به دست قربانی نوعا کشنده نبوده مهسان را از قتل Murder عمد تبرئه و وی را به جرم Crime قتل شبه عمد به 3سال زندان Prison و پرداخت دیه محکوم کرد. این حکم اما در دیوان عالی کشور تایید نشد و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور دو مستشار تشکیل شد مهسان  ادعای تازه ای مطرح کرد. وی در تشریح جزییات زندگی اش گفت: 12 ساله بودم که برای اولین بار مواد مخدر Drugs مصرف کردم.چند سال بعد بود که  متوجه شدم به دام اعتیاد افتاده ام. زندگی ام تباه شده وهمه فکرم تهیه پول مواد مخدر بود  که با علیرضا آشنا شدم. من به او علاقمند بودم و انگیزه ای برای کشتن او نداشتم. اما آخرین بار متوجه شدم قصد آزار مرا دارد. به همین خاطر ترسیدم و با چاقو یک ضربه به دستش زدم. من بلافاصله بعد پشیمان شدم و او را به بیمارستان رساندم. در بیمارستان دست علیرضا بخیه شد اما وقتی همراه او به خانه اش برگشتم او خودش بخیه های دستش را باز کرد و خونریزی شروع شد.من هم از ترسم فرار Escape کردم.
وی در حالی که اشک می ریخت گفت: در مدت 2 دوسال و نیمی که در زندان هستم مواد مخدر را ترک کرده و درسم را ادامه داده ام. من به اندازه کافی تنبیه شده ام .پولی هم برای پرداخت دیه ندارم. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

اعتراف های هولناک آشپز قاتل هنگام کشف اجساد / خفاش شب گیلان از 7 قتل زن گفت+عکس و جزئیات

امیر با نقشه شیطانی المیرا را از شهرک غرب ربود و به شمال برد و ... / او می خواست پدر دختر را در برابر عمل انجام شده قرار دهد+عکس

وقتی وارد خانه شدم ایوب با دو دوستش و یک زن در حال عیاشی بودند / وقتی به خودم آمدم که شوهرم با یک دختر فرار کرد و ...

التماس کردم که نوعروسم ولی 3 جوان شیطان صفت هر بلایی خواستند در بیابان فردیس کرج سرم آوردند و ...+عکس

جزئیات اقدامات شیطانی قاتل سریالی 7 زن در گفتگو با رییس پلیس آگاهی گیلان / فرزاد مردی خونسرد است و ...

فرار خنده دار یک دزد از دست پلیس در خیابان+ فیلم

این مرد کارمندان بانک را به خانه می برد و... / او را می شناسید+ عکس

بلای وحشتناکی که یک جوان بر سر ملکه زیبایی ایتالیا آورد+ عکس

گریه های یک نوزادی که زنده به گور شده بود راز شیطانی مادرش را لو داد+عکس

قاتل پلیس ساختمان 800 میلیون تومان داد تا به دار آویخته نشود+عکس

بلای شیطانی که سر دختر جوان در کارگاه آمد

 

 

کدخبر: 259219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟