ظهر شنبه گذشته مردی جوان سوار بر یک موتورسیکلت چندین میلیون تومانی مدل پالس در‌حالی‌که کلاه‌کاسکت سفیدرنگی بر سر داشت، با ورود به موسسه مالی و اعتباری ثامن در خیابان چمن‌٨٩ مشهد با بیرون کشیدن یک اسلحه چهار کارمند این بانک و دو ارباب‌رجوع را تهدید کرد و در چشم بر‌هم‌زدنی بیش از دو میلیون تومان وجه نقد که روی پیشخوان بوده، برداشته و متواری می‌شود.

با اعلام موضوع به پلیس Police تحققیات پرونده آغاز شد و به علت استفاده‌نکردن از بسته حفاظتی ابلاغ شده به بانک‌ها از سوی مسئولان این موسسه به دستور قاضی Judge حیدری، معاون دادستان مشهد این شعبه پلمب شد و هم‌زمان کارآگاهان پلیس آگاهی که رصد‌های میدانی خود را آغاز کرده بودند، توانستند مخفیگاه این متهم را در خیابان خواجه‌ربیع مشهد پس از گذشت تنها چهار روز از زمان سرقت Stealing شناسایی کنند.

کارآگاهان پس از دریافت دستورات قضایی و اطمینان از حضور فرد سارق در مخفیگاهش عملیات دستگیری متهم را کلید زدند و توانستند در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را که در مخفیگاهش در حال استراحت بود، دستگیر کنند.

بررسی‌های اولیه نشان داد این سارق جوان که «سعید. س» نام دارد و ٣٢‌ساله است، هیچ سابقه کیفری نداشته که در همان تحقیقات ابتدایی به سرقت مسلحانه از موسسه ثامن اعتراف کرد.

کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با انتقال متهم به پلیس آگاهی تحقیقات خود را با دستورات تخصصی مقام قضایی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه این سارق مسلح در حالی آغاز کردند که تحقیقات برای پیدا کردن سارقان مسلح تبر به دست بانک صادرات شعبه بهمن مشهد که روز یکشنبه ١٠میلیون تومان از این بانک به سرقت بردند، ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟