به گزارش رکنا، سرهنگ هرمز عشقی رئیس پلیس Police بندرانزلی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت اخبار مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری از مسافران و گردشگران موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد اعضای یک باند کلاهبرداری، با اغفال مسافرانی که خواستار ویلا بودند اقدام به اخذ وجه کرده و در یک فرصت مناسب اقدام به فرار Escape می کردند، اظهار کرد: پلیس با بررسی های فنی موفق به شناسایی اعضای این باند شد. 
وی با اشاره به اینکه چهار عضو 27، 24، 25 و 22 ساله این باند با عملیات غافلگیرکننده پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازرسی های فنی پلیس به 15 فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کردند. 
عشقی با تاکید بر اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی هستند از مسافران خواست به مراکز معتبر خانه و کاشانه و کمپ های اسکان مسافران که زیر نظر سازمان های گردشگری و شهرداری هاست مراجعه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟