10 صبح وقتی به خانه آمدم در اتاق مادرم با صحنه زشتی روبرو شدم و ...

او که دیروز در دادگاه کیفری محاکمه می‌شد در اظهاراتی عجیب گفت که صدایی مرموز به او دستور قتل خواهرش را داده است. ساعت 5بامداد روز جمعه 14 آذرماه سال‌‌93 مأموران یکی از واحدهای گشتی کلانتری 108 نواب وقتی مشغول گشت‌زنی بودند مردی را که لباس‌هایش خون‌آلود بود دیدند و به او مظنون شدند.

وقتی این مرد 45 ساله به کلانتری منتقل شد گفت ساعتی قبل خواهرش را با ضربات چاقو در خانه‌اش به قتل رسانده است اما چون اهل یکی از شهرستان‌ها است و چند روزی است به تهران آمده، نمی‌داند خانه خواهرش کجاست. از همان موقع بود که تحقیقات مأموران در این‌باره آغاز شد.

مأموران منطقه‌ای را که این مرد در آن حوالی دستگیر شده بود را جست‌وجو کردند اما هیچ قتلی در آن حوالی اتفاق نیفتاده بود. با این حال اظهارات این مرد و شواهد موجود نشان می‌داد این مرد مرتکب قتل شده است. درحالی‌که 5 ساعت از این ماجرا می‌گذشت به مأموران کلانتری 118ستارخان خبر رسید زنی 55ساله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

دختر مقتول ساعت 10صبح وقتی به خانه رفته بود با جنازه مادرش در رختخواب روبه‌رو شده و حادثه Incident را به پلیس گزارش کرده بود. در چنین شرایطی مرد مظنون به قتلگاه زن میانسال منتقل و معلوم شد مقتول خواهر او است. به این ترتیب به دستور مدیرروستا، بازپرس کشیک ویژه قتل، متهم به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

متهم به قتل که به‌نظر می‌رسد از اختلالات روانی رنج می‌برد در جریان بازجویی‌های مقدماتی انگیزه روشنی را برای قتل خواهرش اعلام نکرد اما در ادامه گفت صدایی در سرش او را آزار می‌داده و دستور داده تا خواهرش را به قتل برساند. متهم در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کرد و در نهایت پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

در دادگاه

در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران، به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی و با حضور قاضی ابراهیم اسلامی برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و گفت: متهم در مراحل مختلف تحقیقات به قتل خواهرش اعتراف کرده و از طرفی نتیجه گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که او دچار جنون نبوده است. بنابر این خواستار مجازات وی هستم. مادر مقتول که از قبل قاتل The Murderer را بخشیده بود در دادگاه حضور نداشت اما 2دختر مقتول در جایگاه ایستادند و خواستار قصاص دایی‌شان شدند.

هذیان گویی‌های متهم

سپس اتهام قتل عمدی به متهم تفهیم شد و او به دفاع از خودش پرداخت. متهم گفت: قبول دارم که مرتکب قتل خواهرم شده‌ام اما باور کنید آن شب حال طبیعی نداشتم. وی ادامه داد: من حدود 15سال به مواد‌مخدر و انواع قرص‌های روانگردان اعتیاد داشتم و به همین دلیل با وجود داشتن 3فرزند همسرم از من طلاق گرفت.

به همین دلیل به زادگاهم در یکی از شهرهای شمالی رفتم و در آنجا با مادر و برادرم زندگی می‌کردم. حدود 6‌ماه بود که مواد مصرف نمی‌کردم و پاک شده بودم اما مادر و برادرم در غذای من مواد‌مخدر می‌ریختند و به من قرص می‌دادند. از این وضعیت خسته شده بودم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به تهران بیایم و دنبال کار باشم.

در تهران جایی را نداشتم و چند شب در ترمینال خوابیدم و روزها در پارک‌ها پرسه می‌زدم. این وضعیت 10روز ادامه داشت تا اینکه یاد خواهرم افتادم که در تهران زندگی می‌کرد. با او تماس گرفتم و خواهرم دنبالم آمد و من را به خانه‌اش برد. او لباس‌هایم را شست و من را به حمام فرستاد. گفت من را دکتر می‌برد.

آن شب فقط من و خواهرم در خانه بودیم. او از من پذیرایی کرد اما وقتی غذا خوردم صورتم شروع به سوزش کرد. فهمیدم که خواهرم هم در غذایم مواد‌مخدر ریخته است. به او اعتراض کردم اما او قبول نکرد. قرار شد هر دو بخوابیم اما من بی‌خوابی به سرم زده بود. حدود ساعت 2بود که صداهای عجیبی در سرم می‌شنیدم. یک نفر به من می‌گفت باید خواهرت را بکشی. این صدا‌ها تا 3بامداد ادامه داشت و با خودم کلنجار می‌رفتم تا اینکه حدود 5صبح بود که همان صدا باز هم گفت که تا صبح نشده باید خواهرت را بکشی.

من هم از آشپزخانه چاقویی برداشتم و 3ضربه به خواهرم زدم و از خانه بیرون رفتم. می‌خواستم به کلانتری بروم اما هیچ جا را بلد نبودم. چند ساعت در خیابان پرسه زدم تا اینکه از یک رفتگر آدرس کلانتری را گرفتم. وقتی به آنجا رفتم مأموران حرف‌هایم را باور نمی‌کردند و من 2ساعت آنجا بودم تا اینکه بالاخره حاضر شدند به خانه خواهرم بیایند.

متهم ادامه داد: باور کنید من قصد به قتل رساندن خواهرم را نداشتم. من با او بزرگ شده بودم و او هیچ بدی در حقم نکرده بود اما آن شب حال عادی نداشتم. با اینکه من سابقه بیماری روانی ندارم اما چند سال قبل وقتی سوار موتورسیکلت بودم تصادف Crash کردم و دچار ضربه مغزی شدم و از آن به بعد قرص مصرف می‌کردم. حالا هم از خواهرزاده‌هایم می‌خواهم که من را ببخشند.

در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند تا در این‌باره تصمیم‌گیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اقدام وقیحانه زن شیطان صفت با شوهرش / او پس از خلاصی سراغ مرد غریبه رفت و...

وقتی فریده را دیدم از ماشین مرد غریبه پیاده شد نتوانستم چیزی بگم چون خودم هم با یک زن ارتباط پنهانی داشتم!

زن جوان رییس بانک محله را به خانه برد و ...

فیلم لحظه قتل فجیع زن جوان در اتاقک نگهبان یک کارگاه در جنوب تهران / این زن را می شناسید +فیلم و عکس(14+)

اقدام بی شرمانه یک مرد و معشوقه اش برای کشتن زنش که سرطان داشت / قاضی دادگاه تهران این راز را کشف کرد

دختر 13 ساله پس از اینکه شب را در زیر زمین و نزد پسر مورد علاقه اش گذراند، داستان عجیبی برای پلیس گفت و...

راننده تاکسی زن خانه دار را به کمربندی شهر برد و .../ این راننده شیطان صفت هنوز فراری است

فضولی های نازیلا مرا روانی کرده است / خسرو به دادگاه رفت و ...

دانش آموزان بهارستان در دام زشت مردی که می گفت استاد دانشگاه است + عکس

میترا زن شوهرداری که به شنیدن دوستت دارم اعتیاد دارد! / دردسری که او را به دادگاه کشاند

جزییات سرقت مدال قهرمانی کمال کامیابی نیا

ماجرای عجیب رها شدن الاغ های گرسنه در 2 شهر

معمای برهنه شدن صفدر پس از واژگونی خودرو در شیراز

خودکشی ستاره جنجالی فوتبال آمریکا در زندان+ عکس

 

کدخبر: 258309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟