مرد شیشه ای با ماشین لوکس از برادرش انتقام گرفت و...+عکس

 ساعت یک بامداد 18 فروردین ماه امسال  وقوع یک قتل Murder در منطقه ستارخان – خیابان سازمان آب به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد . 
با حضور مأمورین و انجام بررسی های اولیه مشخص شد فردی 30 ساله بنام غلامرضا بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه قفسه سینه ، در مقابل منزلش به قتل رسیده است . 
پرونده در اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
شناسایی قاتل The Murderer : 
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل ارتکاب جنایت Crime به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند ؛ در همان مراحل اولیه ، فرزند مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که عمویش بنام علی ( 40 ساله ) را در حین فرار Escape ازمقابل منزلشان مشاهده کرده است . 
وی در اظهارات تکمیلی به کارآگاهان عنوان داشت : داخل خانه بودم که ناگهان صدای درگیری را ازبیرون خانه شنیدم ؛ زمانیکه پایین آمدم ، عمو علی را دیدم که در حال دور شدن از آنجا بود ؛ او به سرعت سوار ماشین بنز خود شد و از محل فرار کرد ؛ با دیدن بدن خون آلود پدرم که روی زمین افتاده بود به کمکش رفتم اما او فوت کرده بود . 
تحقیقات میدانی : 
با آغاز تحقیقات جهت دستگیری "علی . هـ" ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که علی و همسرش به صورت جداگانه از هم زندگی می کنند ؛ دارای سه فرزند هستند که دو فرزندشان نزد مادرشان و فرزند بزرگشان ( پسر 15 ساله ) نیز نزد پدر خود زندگی می کند اما سال گذشته فوت کرده است ؛ خود علی نیز بنا بر اظهارات اعضای خانواده اش به مصرف مواد روانگردان اعتیاد دارد . 
در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که "علی . هـ" بواسطه شرایط مناسب مالی و زندگی جداگانه از همسرش ، دارای خانه ی مجردی در محدوده اتوبان آزادگان – شهرک آفتاب است که نهایتا با شناسایی این محل ، مهدی . هـ در سحرگاه روز دوشنبه 27 فروردین ماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 
متهم در همان اعترافات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و مدعی شد : برادرم باعث شد تا پسرم به مصرف مواد مخدر Drugs اعتیاد پیدا کند و به همین علت پسرم فوت کرد ؛ پس از آن تصمیم گرفتم تا انتقام مرگ پسرم را از برادرم بگیرم و به همین علت در شب حادثه Incident به در خانه اش رفته و زمانیکه وی قصد ورود به خانه اش را داشت ، به سراغش رفتم ؛ ابتدا با او شروع به صحبت کردم و زمانیکه با او درگیر شدم ، با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم چند ضربه به او زده و بلافاصله با ماشین شخصی ام از محل فرار کردم . 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟