سومین محکوم به قصاص در سال 96 با رضایت اولیای دم بخشیده شد، این فرد 6 سال پیش در جریان مشاجره خانوادگی نتوانست خشم خود را کنترل کند و پدرش را با ضربات چاقو کشت.

ابراهیم نیا روشن دادستان  رامیان از توابع استان گلستان از بخشش سومین محکوم به قصاص در سال 96 با رضایت اولیای دم خبرداد و گفت: این فرد 6 سال پیش در جریان مشاجره خانوادگی نتوانست خشم خود را کنترل کند و پدرش را با ضربات چاقو کشت.

وی افزود: پس از بررسی پرونده و به درخواست اولیای دم حکم قصاص این فرد صادر شد و پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور، مقدمات اجرای حکم فراهم شده بود که با پا درمیانی دادستانی و یکی از خیران گنبدی، خواهران و برادران این فرد که اولیای دم محسوب می‌شدند از اجرای حکم قصاص منصرف شدند و او را بخشیدند.

ابراهیم نیا روشن با بیان این که این فرد، دومین محکوم به قصاص است که از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان رامیان، اولیای دم با بخشش خود زندگی دوباره به او بخشیدند.

به گفته وی، پرونده نخست نیز که هفته گذشته با رضایت اولیای دم ختم به خیر شد، قتل Murder حین مشاجره خانوادگی بود.

ابراهیم نیا رون گفت: امیدواریم با بالا رفتن آستانه تحمل افراد و فراگیری مهارت‌های کنترل خشم، شاهد قتل های خانوادگی در استان نباشیم.

سال گذشته نیز با گذشت خانواده های شاکیان و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف استان گلستان۱۳۲ زندانی Prisoner جرایم غیر عمد آزاد شدند و ۷ زندانی محکوم قصاص نیز از طناب دار رهایی یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟