ماجرای تعقیب و گریز پلیس پایتخت در خیابان دماوند چه بود؟ / جوانی که به ایست پلیس توجه نکرد و ... + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ اعلاقلی پور رئیس کلانتری 147 گلبرگ در تشریح این خبر گفت: صبح امروز مأموران انتظامی این یگان در حال گشت زنی متوجه رفتار مشکوک سرنشین خودرویی سواری می شوند که به محض مشاهده مأموران پلیس، اقدام به فرار Escape کردند. مأموران در پی عملیات تعقیب و گریز کوتاهی، متهم را  دستگیر که در ابتدا متهم خود را مالک خودرو معرفی، اما در بازرسی از داخل خودرو، مشخص شد که وی مالک خودرو نبود، بنابراین مشخصات مالک خودرو از مرکز پیام پلیس Police استعلام و طی تماس تلفنی با مالک خودرو، وی اعلام می کند خودروی سواری اش در شهر رودهن چند ساعت پیش به سرقت Stealing رفته است. 
این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی جهت تحقیقات کامل تر متهم را به همراه خودروی مکشوفه به کلانتری انتقال دادند که متهم ضمن اعتراف به سابقه دار بودن خود، اقرار کرد: صبح امروز  خودرو سواری را از رودهن سرقت نمودم و قصد داشتم با برداشتن تعدادی از لوازم داخل آن، بدنه خودرو را در خیابانی رها کنم. 
وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه خودروی مکشوفه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پلیس پایتخت تحویل داده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟