بار 20 کیلو تریاک کامیون لو رفت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از کشف بیش از20 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان "سوادکوه" خبر داد .

سرهنگ "علیرضا ثقفی" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و قاچاق Contraband موادمخدر با استفاده از یک دستگاه کامیون، موضوع در دستور کار ماموران پلیس Police مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی متهمان به قاچاق موادمخدر این افراد را تحت مراقبت قرار دادند و در نتیجه دریافتند، متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو کامیون اقدام به ورود موادمخدر به داخل استان می کند.

پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اظهار داشت : ماموران با شناسایی کامیون مورد نظر با هماهنگی قضائی و عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را در محور سوادکوه متوقف کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ ثقفی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون موفق شدند،۲۰کیلو و۵۲ گرم تریاک را که بطرز ماهرانه ای در داخل کامیون جاساز شده بود، کشف کنند.

وی افزود: در این خصوص دو متهم به قاچاق موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 257668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟