به گزارش رکنا، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا رئیس پلیس Police شهرستان اسلام آباد غرب با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت Stealing احشام در  روستاهای اطراف شهر اسلام آبادغرب و دستگیری سه نفر از اعضای این باند، دستگیری یکی از اعضای اصلی که متواری شده بود به ‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، موفق به دستگیری وی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف شهر اسلام آباد غرب شدند.
وی تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی به ارتکاب هشت مورد سرقت مسلحانه احشام در شهرستان اسلام آبادغرب و سایر شهرستان ها اعتراف کرد.
سرتیپ نیا در ادامه اضافه کرد: این سارق 40ساله دارای سوابق متعددی در امر سرقت مسلحانه، خرید و فروش چک پول جعلی و نگهداری اموال مسروقه است، همچنین متهم تاکنون به سرقت 90 راس دام اقرار کرده است.
رئیس پلیس شهرستان اسلام آباد غرب گفت: این متهم با صدور قرار مناسب جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 257132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟