آخرین پرسه زنی موتور مشکی بدون پلاک در اسلامشهر با تعقیب و گریز پلیسی همراه شد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی رئیس پلیس Police شهرستان اسلامشهر در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 17 شهرک کامیونداران، هنگام  گشت زنی به یک موتورسیکلت هوندا مشکی فاقد پلاک با دو نفر سرنشین مشکوک شده و بلافاصله اقدام به توقیف موتورسیکلت کردند. 
این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به وی دستور توقف دادند اما موتورسوار بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار Escape خود ادامه داد که طی مسیر کوتاهی موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهمان را دستگیر کنند. 
وی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به کلانتری انتقال و در بازجویی های پلیسی به 10 فقره سرقت Stealing موتورسیکلت اعتراف کردند. 
حسن آبادی خاطر نشان کرد: با شناسایی مالباختگان و دعوت از آن ها، تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شدند. 
رئیس پلیس شهرستان اسلامشهر از عموم شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هر گونه ناهنجاری، مراتب را از طریق تلفن 110اطلاع تا نسبت به شناسایی جرم Crime و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟