سرپرست پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری مردیدر بوشهر که با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستگرام اقدام به ایجاد مزاحمت برای همسر سابق خود کرده بود خبر داد. 

سرگرد "مهدی قاسمی"  تصریح کرد: پلیس فتا استان در پی شکایت زن جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای وی در فضای مجازی توسط افردی ناشناس بلافاصله وارد عمل شد.

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر افزود: در اظهارات زن جوان مشخص شد، وی مدتی است از همسر خود طلاق گرفته و در حال حاضر قصد ازدواج با فرد دیگری دارد.

وی ادامه داد: کاراگاهان این پلیس ، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و اقدامات خود را آغاز نمودند، با پیگیری ها و تحقیقات تخصصی در این راستا دو نفر متهم شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد یکی از متهمان همسر سابق زن جوان بوده و متهم دیگر دوست همسر سابق بوده است.

گفتنی است، هر دو متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شدند اما همسر سابق پس از مواجهه با شواهد و مستندات گردآوری شده، لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: به دلیل آنکه شاکی قبلا همسر وی بوده و در حال حاضر قصد ازدواج دارد از طریق شبکه اجتماعی موبایلی متن و پیام هایی به منظور انتقام و برهم زدن آرامش زندگی اش ارسال می نمودم و چون فکر نمی کردم توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوم از دوستم نیز خواستم برای وی ایجاد مزاحمت نماید.

شایان ذکر است، متهم دیگر نیز در اظهارات خود عنوان داشت؛ فریب او را خوردم و به من اطمینان داده

بود هیچ گونه رد و اثر قابل شناسایی به جای نمی ماند.

سرگرد مهدی قاسمی افزود: هر دو متهم که از کرده خود نادم و پشیمان بودند برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شدند.

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر در پایان تصریح کرد: فردی که موجب ایجاد مزاحمت اینترنتی برای فردی دیگر شود طبق قانون Law جرایم رایانه ایی به حبس از سه ماه تا دوسال یا جزای نقدی یا هر دو آن محکوم می گردد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟