پایان پرسه زنی مرد سیاهپوش در جوادیه تهرانپارس / او یک بار از دست پلیس فرار کرد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدباقر منصوری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در توضیح این خبر بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران این کلانتری مشخص شد، فردی که از افراد سابقه دار سرقت Stealing لوازم خودرو است در محدوده شرق تهران در مخفیگاه خود به طور روزانه لوازم خودروی مستعمل و دست دوم جمع آوری و نگهداری می کند. 
وی افزود: پس از تحقیقات در این خصوص و محرز شدن صحت موضوع و اینکه در حال حاضر، سارق به همراه اموال مسروقه در مخفیگاه خود است؛ نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که در ادامه دستور بازداشت متهم و بازرسی از خانه وی صادر شد. 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم با دیدن مأموران از خانه متواری و در بازرسی از خانه او تعدادی اموال مسروقه شامل پنج عدد زاپاس، هشت عدد باند، پنج دستگاه ضبط و پنل، اسپیکر کشف و ضبط شد. 
منصوری بیان کرد: موضوع دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد. 
وی در پایان افزود: در بازجویی انجام شده، متهم ضمن پذیرش جرم Crime خود به صد فقره سرقت اقرار که پرونده برای تحقیقات تکمیلی به همراه اموال مسروقه در اختیار پایگاه چهارم آگاهی پلیس Police پایتخت قرار داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟