به گزارش رکنا، سرهنگ آقابیگی رئیس پلیس Police شهرستان تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره کیف قاپی از شهروندان خانم در سطح شهر تربت حیدریه توسط جوانی موتورسوار با توجه به حساسیت موضوع تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شد.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی شهرستان با کمک تعدادی از مالباختگان چهره فرضی متهم را ترسیم و با یکسری تحقیقات میدانی مخفیگاه او را شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با مالباختگان و ادله پلیس به ۹ فقره قاپ زنی از خانم ها در خیابان های خلوت اعتراف کرد.
آقا بیگی اظهار کرد: در ادامه این عملیات مأموران در بازرسی محل اختفاء متهم تعداد گوشی موبایل مدارک شناسایی و کیف زنانه کشف کردند.
رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست از هرگونه جابجایی و حمل غیرضروری وجه نقد طلا جات و اسناد معتبر بدون پوشش خودداری به هنگام به همراه داشتن پول نقد اموال قیمتی یا اسناد و مدارک مهم موارد ایمنی را رعایت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟