شیوه جدید و عجیب دزدان خودروهای قم/ چند می دی ماشینت رو پس بدیم + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس Police Police آگاهی استان قم در راستای این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با افزایش پرونده های سرقت Stealing Stealing خودرو تیم ویژه ای را برای دستگیری عاملان این دزدی theft theft ها وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که دزدان زمانیکه صاحبان خودرو برای خرید از خودروهایشان پیاده شده اند و در حالیکه سوئیچ روی خودروها بوده به راحتی دست به سرقت زده اند.
سرهنگ کرمی ادامه داد: در ادامه تجسس ها مشخص شد که سارقان پس از دزدیدن خودروها با صاحبان آنها تماس گرفته و با ارائه شماره کارت و حساب بانکی از طعمه هایشان خواسته اند که پولی به ارزش خودروهای سرقتی به حساب آنها واریز کنند تا خودروی سرقتی را به صاحب آنها بازگردانند.
رییس پلیس آگاهی قم افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که دزدان با جعل امضای دسته چک هایی که داخل خودروهای سرقتی بوده اقدام به خرید با لوازم خانه و قطعات خودرو کرده اند و در ادامه نیز تصویر دزدان به دست آمد و ماموران با تجسس های فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه دزدان در یکی از شهرهای نزدیک قم شدند.
وی ادامه داد: همین سرنخ ها کافی بود تا عملیات پلیسی برای دستگیری متهمان کلید زده شود و کارآگاهان با هماهنگی قضایی و در اقدامی غافلگیرانه 2 سارق حرفه ای را زمینگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه دو پراید، یک پژو 206 و یک خودرو سمند از جمله سرقت های این افراد است، افزود:خودروها نهایتاً به مالباختگان تحویل و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
برای ورود به کانال تلگرام Telegram ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟